Sisuturundusartikkel on ideaalne viis tutvustada oma toodet/teenust väga suurele hulgale inimestele. Postimeest külastab keskmiselt päevas 300 000 unikaalset inimest. Kuus üle 600 000 unikaalse inimese, kes on kõik sinu artikli potentsiaalsed lugejad. Sisuturundusartikli lugemisnumbrid on keskmiselt 2000 – 6000 vahel. Parimad sisuturundusartikli lugejanumbrid on olnud suurusjärgus 30 000+. Keskmine lugemise aeg on üle 4 minuti ehk inimene keskendub kogu selle aja vältel ainult reklaamija tootele, mis tänapäeva maailmas, kus reklaami vaadatakse keskmiselt ainult mõne sekundi, on väga pikk aeg.
Võimalused
Sisuturunduslugu – üksik sisuturundusartikkel, mida kuvatakse Sisuturunduse plokis Postimehe keskkonnas.
Plokid – terve sisuturunduse plokk, kus saab avaldada kuni 6 lugu.
Videolugu – sisuturundus koos videoga.
Videoproduktsioon – sisuturundus koos video tootmisega.
Sisuturunduslugude ja plokkide asukohad – sisuturundusartiklit saab avaldada läbivalt kogu Postimehe keskkonnas, esilehel või mõnel üksikul alamlehel (nt Tartu Postimees, Sport, Majandus, Järva Teataja jt)
Statistika
Postimees annab iga loo kohta Google analytics’il põhineva täpse lugejaprofiili
Hinnad
Sisuturundusartikleid avaldatakse nädala kaupa ning hind sõltub, kas tegemist on terve ploki või üksiku looga. Teksti võib klient kirjutada ise, kuid soovitame kasutada meie pakutavat teenust, kus meie copy-writer teeb teksti – saatke meile algne sisend, millest soovite, et artikkel räägiks, pildimaterjal, maandumislehed ning ülejäänu eest hoolitseme meie. Hind algab 100.- + km. Sisuturundusartiklite avaldamise hinnad algavad 1100.- + km üks nädal.
Videoproduktsiooniga sisuturundus alates 1500.- + km.