Hinnakiri

  • CPM – tuhande näitamise hind. Minimaalne näitamiste kogus tellimuse kohta on 100 000.
  • Hinnad ei sisalda käibemaksu.
  • Kolmanda osapoole mõõtmiseks aktsepteerime ainult Google ja AdFormi platvorme.
  • Serveeritud näitamiste ja klikkide arveldamine käib Postimehe reklaamiserveri numbrite alusel.
  • AS Postimees Grupp jätab endale õiguse teha vajadusel hinnakirjas ja tingimustes jooksvaid muudatusi.

Arvuti

Bänneri nimi
Mõõdud (px)
Hind (CPM)
Näitamisi

Kirjeldus

Super sitehat on terve lehe laiune ja kõrgune reklaampind Postimehe lehe ülalosas, mis lehte alla kerides liigub lugejaga kaasa 100 piksli ulatuses päises ning taustal külgedel. Tagasi üles kerides avaneb bänner täies ulatuses. Reklaam ilmub läbivalt Postimehe kõikides keskkondades ning vaheldub samal pinnal teiste reklaamidega.
Sitehati päiseosal on kaks kõrguse valikut: x300 pikslit või x400 pikslit. Lisamõõt, mis liigub scrollides kaasa: 1200 ×100. Taustapildi suurus on 1920×1080 pikslit. Tausta pildi taga ilmuva pinna täitmiseks on vaja värvikood HEX koodi vormingus

*Hinnakoefitsient 1,5x: aprill, mai, september, oktoober, november, detsember.

Lubatud formaadid ja maht

  • JPG, GIF, PNG, HTML5, Script
  • Maksimaalne bänneri kaal põhimõõdul 300KB
  • Maksimaalne bänneri kaal taustapildile 100KB
  • Taustapilt peab olema staatiline
  • Taustapildi kujundamisel arvestada sisu laiusega (1280px) 

Kirjeldus

Sisureklaam on terve lehe laiune läbiv reklaampind Postimehes, mis ilmub uudiste vahel ning artiklite sees. Kliendi reklaam vaheldub samal pinnal teiste reklaamidega. Sisubänneril on kolm suurust: 1200×200, 1200×300 (sobib ka 970×250), 1200×400.

Lubatud formaadid ja maht

  • JPG, GIF, PNG, HTML5ScriptVideo (MP4)
  • Video on autoplayga ning heli on by default silent
  • Maksimaalne bänneri kaal 100KB
  • Maksimaalne video kaal 2MB

Kirjeldus

Tornbänner on läbiv reklaampind Postimehe paremas tulbas, kus kliendi reklaam vaheldub samal pinnal teiste reklaamidega. Reklaam ilmub läbivalt Postimehe kõikides keskkondades ning liigub ülevalt alla erinevatel positsioonidel.

Lubatud formaadid ja maht

  • JPG, GIF, PNG, HTML5ScriptVideo (MP4)
  • Video on autoplayga ning heli on by default silent
  • Maksimaalne bänneri kaal 100KB
  • Maksimaalne video kaal 2MB

Kirjeldus

Page break ehk lehe poolitaja on terve ekraani laiune suur reklaampind, mis ilmub esilehel ning uudiste vahel üle kogu ekraani. Reklaam ilmub läbivalt Postimehe kõikides keskkondades sisu 3. positsioonil ning vaheldub samal pinnal teiste reklaamidega. Page break on responsive lahendus, mis kohandub lugeja ekraani suurusega. Kujunduse tegemisel tuleb kujunduse ülevalt ja alt jätta 100 pikslit ja äärtest 150 pikslit tühja ruumi, kus puudub reklaami sõnum või muu oluline informatsioon, kuna see võib väikesemates ekraanides peitu jääda.

Lubatud formaadid ja maht

  • JPG, GIF, PNG, HTML, Video (MP4)
  • Video on autoplayga ning heli on by default silent
  • Maksimaalne bänneri kaal 100KB
  • Maksimaalne video kaal 2MB

Kirjeldus

Desktop täisekraani kuvatakse kasutajale maksimaalselt 1 kord tunni jooksul. Kliendi päralt on responsive lahendus, mis katab 90% ekraanist. Tegemist on brändinguks mõeldud tootega ja mis ei esine lehel koos teiste bränding toodetega (Sitehat, Page Break, Täisekraan). Reklaam sulgub automaatselt 10 sekundi möödudes või X-ga sulgedes. Antud lahendust ei kuvata Postimehe esilehel.

Lubatud formaadid ja maht

  • MP4, JPG, GIF, PNG, HTML5
  • Video on autoplayga ning heli on by default silent
  • Maksimaalne bänneri kaal 100KB
  • Maksimaalne video kaal 2MB

Kirjeldus

Ribareklaam on terve lehe laiune reklaampind Postimehe alumises servas, mis liigub automaatselt paremalt vasakule. Reklaampind ilmub läbivalt Postimehes ning kliendi reklaam vaheldub samal pinnal teiste reklaamidega. Postimehe lehte alla kerides liigub ribareklaam lugejaga kaasa. Ribareklaami kõrgus võib olla 35 pikslit või 50 pikslit.

Lubatud formaadid ja maht

  • JPG, PNG, HTML, GIF
  • Maksimaalne bänneri kaal 100KB

Kirjeldus

Ribareklaam on terve lehe laiune reklaampind Postimehe alumises servas. Postimehe lehte alla kerides liigub ribareklaam lugejaga kaasa. Kursoriga ribareklaamile peale liikudes (mitte klikkides!) avaneb bänner ülespoole 8 korda kõrgemaks. Ribareklaami enda kõrgus on 50 pikslit ja avaneva osa kõrgus 400 pikslit.

Lubatud formaadid ja maht

  • JPG, PNG, HTML, GIF
  • Maksimaalne bänneri kaal 100KB

Kirjeldus

Galeriireklaam on Postimehe pildigaleriides ilmuv terve ekraani laiune suur reklaampind, mis ilmub üle kogu ekraani. Reklaam ilmub läbivalt Postimehe kõikides galeriides ning vaheldub samal pinnal teiste reklaamidega. Galeriireklaam ilmub nii veebis kui mobiilis ning on eksponeeritud iga 5 pildi (galerii kuni 30 pilti) ja iga 8 pildi (galerii üle 30 pildi) järel.

Lubatud formaadid ja maht

  • JPG, GIF, PNG, Video (MP4)
  • Video on autoplayga ning heli on by default silent
  • Maksimaalne bänneri kaal 150KB
  • Maksimaalne video kaal 2MB

Kirjeldus

Videohat desktopis on desktopi keskkonnas asuv video peal asuv bänneri pind, mida kuvatakse kogu video vaatamise jooksul. Bänner asub video ülemises osas ehk ei sega video vaatamist

Lubatud formaadid ja maht

  • JPG, GIF, PNG
  • Maksimaalne bänneri kaal 100KB

Kirjeldus

Videoreklaam on läbivalt Postimehe, Kanal2, Kanal11 ning Kanal12 veebi keskondades ilmuv videoreklaam. Videoreklaami kuvatakse läbivalt videosisu ees ning reklaamipausides. Videoreklaam võib olla kuni 30 sekundit pikk, reklaami vahele jätmise võimalus veebis ja mobiilis ilmub kasutajale alates 12 sekundist. Videoreklaam on hinnastatud CPV (Cost per View ehk 1 näitamise) põhiselt. Parima tulemuse saavutamiseks soovitame kasutada klippi vahemikus 10-17 sekundit.

Lubatud formaadid ja maht

  • Video (MP4)
  • Video on autoplayga ning heli on by default silent
  • Maksimaalne video kaal 2MB

Mobiil

Bänneri nimi
Mõõdud (px)
Hind (CPM)
Näitamisi

Kirjeldus

Mobiili siteheader on läbivalt Postimehe mobiilis ja mobiili äppis ilmuv reklaampind, kus kliendi reklaam vaheldub samal pinnal teiste reklaamidega. Siteheader mobiilis ilmub läbivalt avalehtedel ja artiklite sees. Alla kerides muutub pind 100 pikslit kõrgeks ja liigub kasutajaga lehel sirvides kaasas. Lehe päisesse tagasi kerides muutub pind suureks tagasi.

Lubatud formaadid ja maht

  • Bänner peab olema responsive
  • JPG, GIF, PNG, HTML5Script
  • Maksimaalne bänneri kaal 100KB

Kirjeldus

Mobiili reklaam on läbivalt Postimehe mobiilis ja mobiili äppis ilmuv reklaampind, kus kliendi reklaam vaheldub samal pinnal teiste reklaamidega. Mobiili reklaam ilmub läbivalt uudiste vahel ja artiklite sees ning liigub erinevate positsioonide vahel.

Lubatud formaadid ja maht

  • Bänner peab olema responsive
  • JPG, GIF, PNG, HTML5ScriptVideo (MP4)
  • Video on autoplayga ning heli on by default silent
  • Maksimaalne bänneri kaal 100KB
  • Maksimaalne video kaal 2MB

Kirjeldus

Page break ehk lehe poolitaja on terve ekraani laiune suur reklaampind, mis ilmub esilehel ning uudiste vahel üle kogu ekraani. Reklaam ilmub läbivalt Postimehe kõikides keskkondades ning vaheldub samal pinnal teiste reklaamidega.

Lubatud formaadid ja maht

  • JPG, GIF, PNG, HTML5, Video (MP4)
  • Video on autoplayga ning heli on by default silent
  • Maksimaalne bänneri kaal 100KB
  • Maksimaalne video kaal 2MB

Kirjeldus

Interscroller on efektne kogu mobiili ekraani ülevõttev lahendus, mis on uudislugude suhtes fikseeritud ning liigub sisu taga.

Lubatud formaadid ja maht

  • JPG
  • HTML
  • Maksimaalne bänneri kaal 150KB

Kirjeldus

Mobiili täisekraan on terve ekraani suurune reklaampind Postimehe mobiilis ja mobiili äppis. Tegemist on mobiili kõige võimsama reklaamlahendusega, mis ilmub maksimaalselt ühe korra 10 tunni jooksul unikaalsele kasutajale. Reklaam sulgub automaatselt 10 sekundi möödudes või X-ga sulgedes.

Lubatud formaadid ja maht

  • HTML5, JPG, GIF, PNG, Video (MP4)
  • Video on autoplayga ning heli on by default silent
  • Maksimaalne bänneri kaal 100KB
  • Maksimaalne video kaal 2MB

Kirjeldus

Mobiili stream on mobiili keskkonnas asuv video all asuv bänneri pind, mida kuvatakse kogu video vaatamise jooksul. Bänner asub video alumises osas ehk ei sega video vaatamist.

Lubatud formaadid ja maht

  • JPG, GIF, PNG
  • Maksimaalne bänneri kaal 100KB

Lisateenused

  • Keskkondade sihtimine – 30% lisandub baashinnale
  • Positsiooni sihtimine – 20% lisandub baashinnale
  • Segmentide sihtimine – 20% lisandub baashinnale
  • Korduste piirang – 20% lisandub baashinnale
  • Ilmumispäevade sihtimine – 30% lisandub baashinnale
  • Re-targeting sihtimine – 60% lisandub baashinnale
  • Reklaamide teostus alates 50 €, alates teisest töötunnist lisandub tunnitasu 30 €
  • Minimaalne korduste piirang: 3x päevas ühele kasutajale

Postimehe trükireklaam

Telefon: (+372) 666 2445
reklaam@postimees.ee
Surmakuulutused
(372) 7390 397
kuulutus@postimees.ee

Maakonnalehed

Telefon: (+372) 515 7326
reklaammaakonnalehes@postimeesgrupp.ee

Veebireklaam

Telefon: (+372) 666 2230
veebireklaam@postimeesgrupp.ee

Telereklaam

Telefon: (+372) 519 15412
reklaam@kanal2.ee

Raadioreklaam

Telefon: (+372) 630 7008
raadioreklaam@postimeesgrupp.ee

AS POSTIMEES GRUPP

Aadress: Tartu mnt 80, 10112, Tallinn, Eesti
Telefon: (+372) 666 2350
postimeesgrupp@postimeesgrupp.ee
www.postimeesgrupp.ee

Jälgi meid

Facebook
Twitter
Instagram
Uudiskiri