Postimees.ee

Postimees.ee on uudisteportaal, kus kajastatakse päevakajalisi eesti- ja välismaiseid uudiseid ning arvamusi. Uudisteportaal koondab endas lisaks Tallinna, Tartu, Pärnu, Viljandi, Rakvere, Järvamaa ja Valgamaa kohalikest uudistest kirjutavaid portaale, arvamus-, kultuuri-, meelelahutus-, naiste-, majandus-, tarbija-, tervise-, kodu-, tehnika, spordi- ja ilmaportaali. Postimehel on ka vene- ja ingliskeelsed uudisteportaalid rus.postimees.ee ja news.postimees.ee.

Meediakaart

25-54 aastane
Kuus kasutajat kümnest on selles vanusevahemikus
Mobiilikasutaja
Kuus kasutajat kümnest kasutab mobiililahendust
Tööturul aktiivne
Kuus kasutajat kümnest töötab
Heal järjel
Kolmandikul kasutajatest on leibkonna sissetulek üle 2000€

Kasutajate sotsiaalne staatus

Seadmed

Tööhõive

Sissetulek*

Haridus

Vaatajate vanuseline jaotus (‘000)

*leibkonna sissetulek

Hinnakiri

  • CPM – tuhande näitamise hind. Minimaalne näitamiste kogus tellimuse kohta on 200 000.
  • Hinnad ei sisalda käibemaksu.
  • Kolmanda osapoole mõõtmiseks aktsepteerime ainult Google ja AdFormi platvorme.
  • Serveeritud näitamiste ja klikkide arveldamine käib Postimehe reklaamiserveri numbrite alusel.
  • AS Postimees Grupp jätab endale õiguse teha vajadusel hinnakirjas ja tingimustes jooksvaid muudatusi.
Bänneri nimi
Mõõdud (px)
Hind (CPM)
Näitamisi

Kirjeldus

Sisureklaam on terve lehe laiune läbiv reklaampind Postimehes, mis ilmub uudiste vahel ning artiklite sees. Kliendi reklaam vaheldub samal pinnal teiste reklaamidega. Sisubänneril on kolm suurust: 1200×200, 1200×300 (sobib ka 970×250), 1200×400.

Lubatud formaadid ja maht

  • JPG, GIF, PNG, HTML5ScriptVideo (MP4)
  • Video on autoplayga ning heli on by default silent
  • Maksimaalne bänneri kaal 100KB
  • Maksimaalne video kaal 2MB

Kirjeldus

Mobiili reklaam on läbivalt Postimehe mobiilis ja mobiili äppis ilmuv reklaampind, kus kliendi reklaam vaheldub samal pinnal teiste reklaamidega. Mobiili reklaam ilmub läbivalt uudiste vahel ja artiklite sees ning liigub erinevate positsioonide vahel.

Lubatud formaadid ja maht

  • Bänner peab olema responsive
  • JPG, GIF, PNG, HTML5ScriptVideo (MP4)
  • Video on autoplayga ning heli on by default silent
  • Maksimaalne bänneri kaal 100KB
  • Maksimaalne video kaal 2MB

Kirjeldus

Tornbänner on läbiv reklaampind Postimehe paremas tulbas, kus kliendi reklaam vaheldub samal pinnal teiste reklaamidega. Reklaam ilmub läbivalt Postimehe kõikides keskkondades ning liigub ülevalt alla erinevatel positsioonidel.

Lubatud formaadid ja maht

  • JPG, GIF, PNG, HTML5ScriptVideo (MP4)
  • Video on autoplayga ning heli on by default silent
  • Maksimaalne bänneri kaal 100KB
  • Maksimaalne video kaal 2MB

Kirjeldus

Vene tornbänner on läbiv reklaampind Rus Postimehes, kus kliendi reklaam vaheldub samal pinnal teiste reklaamidega. Reklaam ilmub läbivalt Rus Postimehes ning liigub ülevalt alla erinevatel positsioonidel.

Lubatud formaadid ja maht

  • JPG, GIF
  • Maksimaalne bänneri kaal 60KB

Kirjeldus

Page break ehk lehe poolitaja on terve ekraani laiune suur reklaampind, mis ilmub esilehel ning uudiste vahel üle kogu ekraani. Reklaam ilmub läbivalt Postimehe kõikides keskkondades sisu 3. positsioonil ning vaheldub samal pinnal teiste reklaamidega. Page break on responsive lahendus, mis kohandub lugeja ekraani suurusega. Kujunduse tegemisel tuleb kujunduse ülevalt ja alt jätta 100 pikslit ja äärtest 150 pikslit tühja ruumi, kus puudub reklaami sõnum või muu oluline informatsioon, kuna see võib väikesemates ekraanides peitu jääda.

Lubatud formaadid ja maht

  • JPG, GIF, PNG, Video (MP4)
  • Video on autoplayga ning heli on by default silent
  • Maksimaalne bänneri kaal 100KB
  • Maksimaalne video kaal 2MB

Kirjeldus

Page break ehk lehe poolitaja on terve ekraani laiune suur reklaampind, mis ilmub esilehel ning uudiste vahel üle kogu ekraani. Reklaam ilmub läbivalt Postimehe kõikides keskkondades ning vaheldub samal pinnal teiste reklaamidega.

Lubatud formaadid ja maht

  • JPG, GIF, PNG, HTML5, Video (MP4)
  • Video on autoplayga ning heli on by default silent
  • Maksimaalne bänneri kaal 100KB
  • Maksimaalne video kaal 2MB

Kirjeldus

Desktop täisekraani kuvatakse kasutajale maksimaalselt 1 kord tunni jooksul. Kliendi päralt on responsive lahendus, mis katab 90% ekraanist. Tegemist on brändinguks mõeldud tootega ja mis ei esine lehel koos teiste bränding toodetega (Sitehat, Page Break, Täisekraan). Reklaam sulgub automaatselt 10 sekundi möödudes või X-ga sulgedes. Antud lahendust ei kuvata Postimehe esilehel.

Lubatud formaadid ja maht

  • JPG, GIF, PNG, HTML5, MP4
  • Video on autoplayga ning heli on by default silent
  • Maksimaalne bänneri kaal 100KB
  • Maksimaalne video kaal 2MB

Kirjeldus

Mobiili täisekraan on terve ekraani suurune reklaampind Postimehe mobiilis ja mobiili äppis. Tegemist on mobiili kõige võimsama reklaamlahendusega, mis ilmub maksimaalselt ühe korra 10 tunni jooksul unikaalsele kasutajale. Reklaam sulgub automaatselt 10 sekundi möödudes või X-ga sulgedes.

Lubatud formaadid ja maht

  • JPG, GIF, PNG, HTML5, Video (MP4)
  • Video on autoplayga ning heli on by default silent
  • Maksimaalne bänneri kaal 100KB
  • Maksimaalne video kaal 2MB

Kirjeldus

Ribareklaam on terve lehe laiune reklaampind Postimehe alumises servas, mis liigub automaatselt paremalt vasakule. Reklaampind ilmub läbivalt Postimehes ning kliendi reklaam vaheldub samal pinnal teiste reklaamidega. Postimehe lehte alla kerides liigub ribareklaam lugejaga kaasa. Ribareklaami kõrgus võib olla 35 pikslit või 50 pikslit.

Lubatud formaadid ja maht

  • JPG, HTML, GIF, PNG
  • Maksimaalne bänneri kaal 100KB

Kirjeldus

Ribareklaam on terve lehe laiune reklaampind Postimehe alumises servas. Postimehe lehte alla kerides liigub ribareklaam lugejaga kaasa. Kursoriga ribareklaamile peale liikudes (mitte klikkides!) avaneb bänner ülespoole 8 korda kõrgemaks. Ribareklaami enda kõrgus on 50 pikslit ja avaneva osa kõrgus 400 pikslit.

Lubatud formaadid ja maht

  • JPG, HTML, GIF, PNG
  • Maksimaalne bänneri kaal 100KB

Kirjeldus

Galeriireklaam on Postimehe pildigaleriides ilmuv terve ekraani laiune suur reklaampind, mis ilmub üle kogu ekraani. Reklaam ilmub läbivalt Postimehe kõikides galeriides ning vaheldub samal pinnal teiste reklaamidega. Galeriireklaam ilmub nii veebis kui mobiilis ning on eksponeeritud iga 5 pildi (galerii kuni 30 pilti) ja iga 8 pildi (galerii üle 30 pildi) järel.

Lubatud formaadid ja maht

  • JPG, GIF, PNG, Video (MP4)
  • Video on autoplayga ning heli on by default silent
  • Maksimaalne bänneri kaal 150KB
  • Maksimaalne video kaal 2MB

Kirjeldus

Videohat desktopis on desktopi keskkonnas asuv video peal asuv bänneri pind, mida kuvatakse kogu video vaatamise jooksul. Bänner asub video ülemises osas ehk ei sega video vaatamist

Lubatud formaadid ja maht

  • JPG, GIF, PNG
  • Maksimaalne bänneri kaal 100KB

Kirjeldus

Mobiili stream on mobiili keskkonnas asuv video all asuv bänneri pind, mida kuvatakse kogu video vaatamise jooksul. Bänner asub video alumises osas ehk ei sega video vaatamist.

Lubatud formaadid ja maht

  • JPG, GIF, PNG
  • Maksimaalne bänneri kaal 100KB

Kirjeldus

Videoreklaam on läbivalt Postimehe, Kanal2, Kanal11 ning Kanal12 veebi keskondades ilmuv videoreklaam. Videoreklaami kuvatakse läbivalt videosisu ees ning reklaamipausides. Videoreklaam võib olla kuni 30 sekundit pikk, reklaami vahele jätmise võimalus veebis ja mobiilis ilmub kasutajale alates 12 sekundist. Videoreklaam on hinnastatud CPV (Cost per View ehk 1 näitamise) põhiselt. Parima tulemuse saavutamiseks soovitame kasutada klippi vahemikus 10-17 sekundit.

Lubatud formaadid ja maht

  • Video (MP4)
  • Video on autoplayga ning heli on by default silent
  • Maksimaalne video kaal 2MB

Kirjeldus

Interscroller on efektne kogu mobiili ekraani ülevõttev lahendus, mis on uudislugude suhtes fikseeritud ning liigub sisu taga.

Lubatud formaadid ja maht

  • JPG
  • HTML5
  • Maksimaalne bänneri kaal 150KB

Lisateenused

  • Keskkondade sihtimine – 30% lisandub baashinnale
  • Positsiooni sihtimine – 20% lisandub baashinnale
  • Segmentide sihtimine – 20% lisandub baashinnale
  • Korduste piirang – 20% lisandub baashinnale
  • Ilmumispäevade sihtimine – 30% lisandub baashinnale
  • Re-targeting sihtimine – 60% lisandub baashinnale
  • Reklaamide teostus alates 50 €, alates teisest töötunnist lisandub tunnitasu 30 €
  • Minimaalne korduste piirang: 3x päevas ühele kasutajale

Kõik valitud indeksid rakenduvad baashinnale.

Saada teade

Tellimise ja tühistamise tingimused

  1. Reklaami avaldamise aluseks on tellija kirjalik kinnitus.
  2. Reklaamitellimust saab tühistada, teatades sellest AS Postimees Grupile taasesitamist võimaldavas vormis 7 tööpäeva enne reklaami avaldamise algust.
  3. Kui reklaamitellimust soovitakse tühistada lühema etteteatamisega kui 7 tööpäeva enne reklaami avaldamist, kohustub tellija AS Postimees Grupile tasuma 80% tellitud reklaami hinnakirja järgsest hinnast.
  4. Reklaamkampaania klikkide arv ei ole aluseks reklaami tühistamisele, AS Postimees Grupp ei garanteeri reklaamile ühtegi klikki. Reklaami tellija kohustub saatma reklaamfailid 3 tööpäeva ning erilahenduste puhul 5 tööpäeva enne vastava reklaami ilmumist ja kontrollima, et tema avaldatavad reklaamid vastavad kehtivale seadusandlusele ning kinnitab tellimust esitades, et ebaseadusliku reklaami avaldamisega seotud kulud (sh trahvid) on reklaami tellija kohustatud hüvitama AS Postimees Grupile.
  5. AS Postimees Grupp jätab endale õiguse tagasi lükata ja mitte avaldada reklaame, mis on vastuolus kehtivate õigusaktidega, ei vasta reklaamide avaldamise headele tavadele, segavad oluliselt avaldatava sisu (artiklid, fotod, muud teenused) tarbimist või matkivad AS Postimees Grupi veebilehtede kujundust ning uudiste pealkirjade esitusviisi. Reklaam ei tohi olla eksitav ja bänner ei tohiks imiteerida dialoogiaknaid, veateateid ning interaktiivsust simuleerivaid elemente – sh rippmenüüsid, otsingulahtreid jms juhul, kui bännerile tegelikult antud funktsionaalsusi lisatud pole. Reklaamis ei tohi kaadrite vaheldumine, võbelemine/värisemine või vilkumine toimuda kiiremini kui üks kord sekundis. AS Postimees Grupp ei avalda reklaame, milles on kasutatud pornograafilisi või vägivalda propageerivaid kujunduselemente või mis kahjustavad AS Postimees Grupi ärihuve. AS Postimees Grupp jätab endale õiguse keelduda reklaami avaldamisest ka muudel põhjustel, kui peab seda vajalikuks. Tellija vastutab avaldamiseks esitatud materjalidel nõutavate autori- ja muude õiguste olemasolu eest ning kannab ise eeltoodud õigustega seotud kulud.
  6. Kui reklaami teenuse osana edastatakse tellijale isikuandmeid või kui reklaami teenuse osana kogub tellija isikuandmeid, toimub isikuandmete töötlemine alati kooskõlas andmekaitsealaste õigusaktidega, sh EL Isikuandmete kaitse üldmäärusega nr 2016/6679 (IKÜM).
  7. Tellija tagab, et tellija poolt või tema kontrolli all oleva isiku poolt, Postimehe veebilehtedel paigaldatavate jälgimistehnoloogiate (küpsised, beacons, pixles jms) kasutamiseks ja edasiseks töötlemiseks on seaduslik alus ning säilimise tähtajad ei ületaks eesmärgiks vajalikku tähtaega, mis ei või ühelgi juhul olla rohkem kui kaks (2) aastat.
  8. Kui reklaamikampaania on pikem kui üks päev, ei kompenseerita päevaseid kuni 25% kõikumisi garanteeritud kontaktide hulgas, juhul kui tellitud kampaania kogumaht on täidetud.
  9. Maksetähtaja ületamisel lisandub arve summale 0,1% viivist päevas iga maksmisega viivituses oldud päeva eest.
  10. Tellimust esitades kinnitan, et olen AS Postimees Grupi reklaamimüügi tingimustega tutvunud ja nõustun nendega.

Tehnilised tingimused

Üldised tingimused

  1. Postimees aktsepteerib ainult HTTPSi kujul bännereid, tracking-piksleid ja serveerimis-scripte
  2. AdManager suudab algoritmiliselt eelistada iga kampaania jaoks paremini toimivaid keskkondi, asetusi, mõõtusid ja kujundusi.
  3. Postimees kasutab reklaamide serveerimiseks maailma tunnustatuimat reklaamiserverit Google AdManager 360.
  4. Postimees kasutab ja aktsepteerib neljas vormingus reklaame:
    • Pildifail (.jpg, .png, .gif)
    • Videofail (.mp4)
    • HTML: Kõik HTMLi bänneri osad ja kasutatavad library’d peavad töötama läbi HTTPSi ühenduse (https://support.google.com/dfp_premium/answer/4515432)
    • Serveerimis-script: Serveerimis-script’id peavad kõik töötama HTTPSi kujul
  5. NB! Flash-formaadis reklaamid on ebasoovitavad, kuna veebilehitsejatest (Chrome ja Firefox) tulenevalt ei näe pooled kasutajad Flash-reklaame korrektselt!
  6. Reklaamid ei tohi matkida uudist ja Postimehe väljanägemist.
  7. Reklaamide saatmisel on vaja kõik failid lisada .zip- konteinerisse ning edastada see kokku pakitult.
  8. Lisaks failidele tuleb kaasa saata ka URL-aadressid, millele reklaamid viitama peavad. Postimees ei kasuta URL-aadresse, millel reklaamiserver tuvastab viiruslikke või kasutajatele potentsiaalselt kahjulikke tunnuseid. Samuti ei tohi URL-aadressid sisaldada täpitähti.
  9. Unikaalsus, kellaaja, nädalapäeva, rubriigi piirangu või sihtimise puhul tekkivad mahupuudujäägid kompenseerib Postimees puudujäänud osa ulatuses esimesel võimalusel.
  10. Lisaks Postimehe kehtestatud nõuetele peavad kõik reklaamid vastama Eesti Vabariigi seadustele (sh reklaamiseadusele).

Mobiil

  1. Mobiilis saab serveerida järgnevaid formaate: JPG, PNG, GIF, HTML, script, video (mp4)
  2. HTMLi või script’i serveerides palume teha bänner responsiveSelleks tuleb width ja  height parameetrid seadistada 100%-le.

Pildifail bänner

  1. Pildifail peab olema .jpg-, .png- või .gif-vormingus.
  2. Pildifaili maksimaalne lubatud maht on 100 kb.

Bännerite saatmine

  1. Reklaamide saatmisel on vaja kõik failid lisada .zip konteinerisse ning edastada see kokku pakitult. Õpetuse leiab siit – https://www.youtube.com/watch?v=hvIlEkxJPrU
  2. Lisaks failidele tuleb kaasa saata ka URL ehk maandumislehe aadressid, millele reklaamid viitama peavad.
  3. Postimees ei kasuta URL-aadresse, millel reklaamiserver tuvastab viiruslikke või kasutajatele potentsiaalselt kahjulikke tunnuseid. Samuti ei tohi URL- aadressid sisaldada täpitähti.
  4. Vastavad failid ja URLid palume saata otse oma veebimüügi haldurile.

Heli

  1. Helifail peab olema .mp3-vormingus.
  2. Maksimaalne lubatud maht on 2 MB.

Video

  1. Videofail peab olema .mp4/h264 või .flv vormingus Soovitatav resolutsioon 720p/2500kbps – 4000kbps.
  2. Videofaili maksimaalne lubatud kaal on 4 MB.
  3. Videoreklaamide esitamine reklaampindadel käib läbi HTML-konteineri, millel on nupud (play/paus ja mute) ning vaikimisi sätted on:
    • Heli välja lülitatud.
    • Automaatne alustus sisse lülitatud.
    • Automaatne kordus sisse lülitatud.
  4. Videoreklaamide pre-, mid- või post-roll’ina esitamisel tekib kasutajal võimalus reklaami vaatamine vahele jätta pärast 12 sekundit.
  5. Videofaili metadata peab asuma faili alguses.

HTML

  1. HTML-reklaam peab olema korrektses .html vormingus ning võib kasutada kõiki HTMLi, CSSi ja JavaScripti funktsioone.
  2. HTML-reklaami maksimaalne lubatud maht on 150 kb. HTMLi mahtu mõõdame network traffic’u järgi.
  3. Reklaam ei tohi kaasata pilte, JSi, CSSi ega muid faile väljaspoolt Postimehele saadetud .zip-konteinerit (v.a Google’i ja Adobe’i CDNid).
  4. Reklaamis kasutatud pildi elemendid peaksid olema sprite’itud ühest failist.
  5. Reklaami kood peab kompileeruma ilma konsoolivigadeta.
  6. HTML-reklaam peab sisaldama clickTAGi. Selle paigaldamiseks on kaks sammu:
    • Kopeeri järgnev kood <head></head> TAGide vahele.
      <script>
      function getQueryStringValue (key) {
      return decodeURIComponent(window.location.search.replace(new RegExp("^(?:.*[&\\?]" + 
      encodeURIComponent(key).replace(/[\.\+\*]/g, "\\$&") + "(?:\\=([^&]*))?)?.*$", "i"), "$1"));
      }
      window.clickTAG = getQueryStringValue("clickTAG");
      </script>
    • Lisa klickTAG <body> TAGile, et see näeks välja:
      <body onclick="window.open(window.clickTAG); return false;">
  7. Mitme eri clickTAGi korral kasutada:
    window.clickTAG = getQueryStringValue("clickTAG");
    window.clickTAG1 = getQueryStringValue("clickTAG1");
    window.clickTAG2 = getQueryStringValue("clickTAG2");
  8. HTML-reklaami korrektseks kuvamiseks lisa CSSi reeglid:
    <style>
     html, body
     { padding: 0; margin: 0; }
    img { border: none; }
     </style>
  9. Tracking-pikslid võib lisada HTML-reklaamide sisse. Sealjuures tuleb meeles pidada, et tracking-pikslid käivitatakse hiljem (pärast reklaami kuvamist), millest tingituna võib näitamiste statistika erineda.
  10. HTML-reklaam võiks soovituslikult olla responsive. Selleks tuleks width ja height parameetrid seadistada 100%-le.
  11. Tööriistade (Edge, Swiffy, GWD) poolt loodud HTML-reklaamid peavad samuti alluma eelnevalt välja toodud nõuetele.

Sisuturundus

Sisuturunduse teksti võib klient kirjutada ise, kuid soovitame kasutada meie  pakutavat teenust, kus meie copy-writer teeb teksti. Sisuturunduse looks on vaja:
  1. Algset teksti sisendit
  2. Pildimaterjale
  3. Vajadusel maandumislehe lingid, millele saab tekstis viidata

Serveerimis-scprit ja kolmandad osapooled

  1. Serveerimis-script’iga esitatud reklaamid peavad alluma kõigile eelpool väljatoodud reeglitele.
  2. AS Postimees Grupp ei vastuta kolmandate osapoolte tehtud sisuliste või tehniliste vigade eest.
  3. AS Postimees Grupp garanteerib näitamiste mahu täitmise Google AdManager 360 järgi. Näitamiste statistika erisused kolmandate osapoolte mõõdikuid kasutades on tehnilistel põhjustel tavapärased.

Postimehe trükireklaam

Telefon: (+372) 666 2445
reklaam@postimees.ee
Surmakuulutused
(372) 7390 397
kuulutus@postimees.ee

Maakonnalehed

Telefon: (+372) 515 7326
reklaammaakonnalehes@postimeesgrupp.ee

Veebireklaam

Telefon: (+372) 666 2230
veebireklaam@postimeesgrupp.ee

Telereklaam

Telefon: (+372) 519 15412
reklaam@kanal2.ee

Raadioreklaam

Telefon: (+372) 630 7008
raadioreklaam@postimeesgrupp.ee

AS POSTIMEES GRUPP

Aadress: Tartu mnt 80, 10112, Tallinn, Eesti
Telefon: (+372) 666 2350
postimeesgrupp@postimeesgrupp.ee
www.postimeesgrupp.ee

Jälgi meid

Facebook
Twitter
Instagram
Uudiskiri