Online sihtimine

Keskkonnapõhine sihtimine

Postimehes on võimalik reklaami suunata läbivalt kogu keskkonnas või mõnele konkreetsele alamlehele:

  1. eestikeelsed keskkonnad: www.postimees.ee, arvamus.postimees.ee, sport.postimees.ee, majandus24.postimees.ee, kodu.postimees.ee, maaelu.postimees.ee, tervis.postimees.ee, lemmik.postimees.ee, tarbija24.postimees.ee, juhtimine.postimees.ee, elu24.postimees.ee, naine24.postimees.ee, ilmajaam.postimees.ee, tallinncity.postimees.ee, tartu.postimees.ee, parnu.postimees.ee, jt.ee, virumaateataja.ee, lounapostimees.postimees.ee, sakala.ajaleht.ee, kava.ee, kodukauniks.ee, meeldib.ee, armastan.ee, gamefriik.ee, wideo.ee, soov.ee, mail.ee, osta.ee, saartehaal.postimees.ee, pohjarannik.postimees.ee
  2. Venekeelsed keskkonnad: rus.postimees.ee, sports.postimees.ee, limon.postimees.ee, prognoz.postimees.ee, krasotka.postimees.ee, severnojepoberezhje.postimees.ee

Seadmepõhine sihtimine

Postimehe külastused jaotuvad desktop’i ja mobiili vahel keskmiselt 54% mobiil ja 46% desktop ehk soovitame alati kasutada ka mobiili reklaamilahendusi, et saavutada maksimaalne nähtavus oma sihtgrupis.

Segmendipõhine sihtimine

Postimehes on võimalik osta lisateenusena täppissihtimise segmente: poliitikahuvilised, spordihuvilised, kinnisvara otsija, e-shoppaja, kultuurihuviline ja palju muud.
Võta meiega julgelt ühendust ning uuri lisaks – veebireklaam@postimees.ee

Bänneri näitamise sageduse optimeerimine ehk capping

Capping on sihtimise vorm, kus seatakse bänneri näitamiste maksimumpiirang ühele unikaalsele kasutajale.
Soovitame kasutada päevased ja lifetime caping’uid, et saavutada parem bänneri katvus ja märgatavus, mis aitab kaasa kampaania tulemuse parandamisele. Iga kampaania, eesmärk ja pind on erinev ning ühtset kuldreeglit ei ole, kuid soovitame kasutada standard-, Rich Media- ja täisekraanide pindadel vastavaid näitamise sagedusi:

  • Standard (tornid, mobiili sisu, desktop’i sisu, galerii) – päevane cap 4–10 lifetime 14–20
  • Rich Media (sitehat/siteheader, ribad) – päevane cap 3–5, lifetime 6–12
  • Täisekraanid – päevane cap 1–2, lifetime 4–8

Oluline on teada, et see optimeerimise võimalus sõltub väga palju perioodist, eesmärgist, sihtimisest ja mahust ning täpsema sisendiga aitab teid meie veebimüüja.
Parima eesmärgi saavutamiseks soovitame kampaania perioodiks 1+ nädal.
NB! Minimaalne korduste piirang: 3x päevas ühele kasutajale

Taassihtimine ehk retargeting

Postimehes on võimalik kasutada retargeting bännereid ehk saab bännerit kuvada inimesele, kes on käinud sinu lehel või lugenud sisuturundusartiklit.
Retargetingi kasutamiseks on vaja eelnevalt seadistada Postimehe piksel.
Kui sul on selle toote vastu huvi, siis võta meiega julgesti ühendust ja veebimüüja teeb konkreetse pakkumise ning aitab seadistamisega.

Võta meiega ühendust

AS POSTIMEES GRUPP

Aadress: Maakri 23a, 10145 Tallinn, Eesti
Telefon: (+372) 666 2350
postimeesgrupp@postimeesgrupp.ee
www.postimeesgrupp.ee

Jälgi meid

Facebook
Twitter
Instagram
Uudiskiri