Siteheader on terve lehe laiune reklaampind Postimehe lehe ülalosas, mis lehte alla kerides liigub lugejaga kaasa 100 piksli ulatuses. Tagasi üles kerides avaneb bänner täies ulatuses. Siteheaderi paremas ääres on sulge nupp, mis peidab reklaami. Reklaam ilmub läbivalt Postimehe kõikides keskkondades ning vaheldub samal pinnal teiste reklaamidega.
Siteheaderi päiseosal on kaks kõrguse valikut: x300 pikslit või x400 pikslit. Lisamõõt, mis liigub scrollides kaasa: 1030×100
Sitehat on terve lehe laiune reklaampind Postimehe päises ja külgedel, mis värvib kogu portaali kliendi värvidesse. Reklaam ilmub läbivalt Postimehe kõikides keskkondades ning vaheldub samal pinnal teiste reklaamidega. Sitehati kujundus peab olema esitatud ühe tükina. Sitehati päiseosal on kaks kõrguse valikut: 300 pikslit või 400 pikslit. Sitehati küljed on vasakult poolt 118 ja paremalt poolt 117 pikslit laiad.
Sisureklaam on terve lehe laiune läbiv reklaampind Postimehes, mis ilmub uudiste vahel ning artiklite sees. Kliendi reklaam vaheldub samal pinnal teiste reklaamidega. Sisubänneril on kolm suurust: 1000×200, 1000×300 (sobib ka 970×250), 1000×400.
Tornbänner on läbiv reklaampind Postimehe paremas tulbas, kus kliendi reklaam vaheldub samal pinnal teiste reklaamidega. Reklaam ilmub läbivalt Postimehe kõikides keskkondades ning liigub ülevalt alla erinevatel positsioonidel.
Extra torn on läbiv reklaampind Postimehe artiklivaates paremas tulbas, kus kliendi reklaam vaheldub samal pinnal teiste reklaamidega. Reklaam ilmub läbivalt Postimehe kõigis keskkondades.
Läbiv vene tornbänner on läbiv reklaampind Rus Postimehe ning mail.ru paremas veerus, kus kliendi reklaam vaheldub samal pinnal teiste reklaamidega. Reklaam ilmub läbivalt Rus Postimehe ja mail.ru kõikides keskkondades ning liigub ülevalt alla erinevatel positsioonidel.
Page break ehk lehe poolitaja on terve ekraani laiune suur reklaampind, mis ilmub esilehel ning uudiste vahel üle kogu ekraani. Reklaam ilmub läbivalt Postimehe kõikides keskkondades sisu 3. positsioonil ning vaheldub samal pinnal teiste reklaamidega. Page break on responsive lahendus, mis kohandub lugeja ekraani suurusega. Kujunduse tegemisel tuleb kujunduse ülevalt ja alt jätta 100 pikslit ja äärtest 150 pikslit tühja ruumi, kus puudub reklaami sõnum või muu oluline informatsioon, kuna see võib väikesemates ekraanides peitu jääda.
Desktop täisekraani kuvatakse kasutajale maksimaalselt 1 kord tunni jooksul. Kliendi päralt on responsive lahendus, mis katab 90% ekraanist. Tegemist on brändinguks mõeldud tootega ja mis ei esine lehel koos teiste bränding toodetega (Sitehat, Page Break, Täisekraan). Reklaam sulgub automaatselt 10 sekundi möödudes või X-ga sulgedes. Antud lahendust ei kuvata Postimehe esilehel.
Ribareklaam on terve lehe laiune reklaampind Postimehe alumises servas, mis liigub automaatselt paremalt vasakule. Reklaampind ilmub läbivalt Postimehes ning kliendi reklaam vaheldub samal pinnal teiste reklaamidega. Postimehe lehte alla kerides liigub ribareklaam lugejaga kaasa. Ribareklaami kõrgus võib olla 35 pikslit või 50 pikslit.
Galeriireklaam on Postimehe pildigaleriides ilmuv terve ekraani laiune suur reklaampind, mis ilmub üle kogu ekraani. Reklaam ilmub läbivalt Postimehe kõikides galeriides ning vaheldub samal pinnal teiste reklaamidega. Galeriireklaam ilmub nii veebis kui mobiilis ning on eksponeeritud iga 5 pildi (galerii kuni 30 pilti) ja iga 8 pildi (galerii üle 30 pildi) järel.
Videohat desktopis on desktopi keskkonnas asuv video peal asuv bänneri pind, mida kuvatakse kogu video vaatamise jooksul. Bänner asub video ülemises osas ehk ei sega video vaatamist
Videoreklaam on läbivalt Postimehe, Kanal2, Kanal11 ning Kanal12 veebi keskondades ilmuv videoreklaam. Videoreklaami kuvatakse läbivalt videosisu ees ning reklaamipausides. Videoreklaam võib olla kuni 30 sekundit pikk, reklaami vahele jätmise võimalus veebis ja mobiilis ilmub kasutajale alates 12 sekundist. Videoreklaam on hinnastatud CPV (Cost per View ehk 1 näitamise) põhiselt. Parima tulemuse saavutamiseks soovitame kasutada klippi vahemikus 10-17 sekundit.
Mail.ru tekstiplokk on Mail.ru esilehel ilmuv tekstiplokk, mis koosneb pildist suurusega 90 x 60px, pealkirjast ning tekstist. Pealkirja ja teksti pikkus on kuni 49 tähemärki koos tühikutega. Lisaks võib avaldada kolmanda rea (ei tohi olla viide), pikkusega kuni 30 tähemärki koos tühikutega.
Mobiili reklaam on läbivalt Postimehe mobiilis ja mobiili äppis ilmuv reklaampind, kus kliendi reklaam vaheldub samal pinnal teiste reklaamidega. Mobiili reklaam ilmub läbivalt uudiste vahel ja artiklite sees ning liigub erinevate positsioonide vahel.
Läbiv vene tornbänner on läbiv reklaampind Rus Postimehe ning mail.ru paremas veerus, kus kliendi reklaam vaheldub samal pinnal teiste reklaamidega. Reklaam ilmub läbivalt Rus Postimehe ja mail.ru kõikides keskkondades ning liigub ülevalt alla erinevatel positsioonidel.
Page break ehk lehe poolitaja on terve ekraani laiune suur reklaampind, mis ilmub esilehel ning uudiste vahel üle kogu ekraani. Reklaam ilmub läbivalt Postimehe kõikides keskkondades ning vaheldub samal pinnal teiste reklaamidega.
Mobiili täisekraan on terve ekraani suurune reklaampind Postimehe mobiilis ja mobiili äppis. Tegemist on mobiili kõige võimsama reklaamlahendusega, mis ilmub maksimaalselt ühe korra 10 tunni jooksul unikaalsele kasutajale. Reklaam sulgub automaatselt 10 sekundi möödudes või X-ga sulgedes.
Mobiili Sticky on terve lehe laiune reklaampind Postimehe mobiilis ning mobiili äppi alumises servas, mis liigub lugejaga kaasa Postimehe lehte alla kerides. Reklaam ilmub läbivalt Postimehes ning kliendi reklaam vaheldub samal pinnal teiste reklaamidega.
Mobiili stream on mobiili keskkonnas asuv video all asuv bänneri pind, mida kuvatakse kogu video vaatamise jooksul. Bänner asub video alumises osas ehk ei sega video vaatamist.
Odnoklassniki ja Vkontakte reklaam on mobiilireklaam, mis ilmub sotsiaalvõrgustiku Odnoklassniki ja Vkontakte mobiilsetes keskkondades. Reklaam koosneb pildist, pealkirjast, tekstist ning bännerreklaamist. Pildi suurus: 256 x 256 pikslit, pealkirja pikkus maksimaalselt 25 tähemärki, teksti pikkus maksimaalselt 90 tähemärki ning bännerreklaami suurus 1080 x 607px.
Interscroller on efektne kogu mobiili ekraani ülevõttev lahendus, mis on uudislugude suhtes fikseeritud ning liigub sisu taga.
Postimehe trükireklaam
Telefon: (+372) 666 2445
reklaam@postimees.ee
Surmakuulutused
(372) 7390 397
kuulutus@postimees.ee
Maakonnalehed
Telefon: (+372) 515 7326
reklaammaakonnalehes@postimeesgrupp.ee
Veebireklaam
Telefon: (+372) 666 2230
veebireklaam@postimeesgrupp.ee
Telereklaam
Telefon: (+372) 519 15412
reklaam@kanal2.ee
Raadioreklaam
AS POSTIMEES GRUPP
Aadress: Tartu mnt 80, 10112, Tallinn, Eesti
Telefon: (+372) 666 2350
postimeesgrupp@postimeesgrupp.ee
www.postimeesgrupp.ee
Jälgi meid