Postimees.ee

Postimees.ee on uudisteportaal, kus kajastatakse päevakajalisi eesti- ja välismaiseid uudiseid ning arvamusi. Uudisteportaal koondab endas lisaks Tallinna, Tartu, Pärnu, Viljandi, Rakvere, Järvamaa ja Valgamaa kohalikest uudistest kirjutavaid portaale, arvamus-, kultuuri-, meelelahutus-, naiste-, majandus-, tarbija-, tervise-, kodu-, tehnika, spordi- ja ilmaportaali. Postimehel on ka vene- ja ingliskeelsed uudisteportaalid rus.postimees.ee ja news.postimees.ee.

Meediakaart

25-54 aastane
Kuus kasutajat kümnest on selles vanusevahemikus
Mobiilikasutaja
Kuus kasutajat kümnest kasutab mobiililahendust
Tööturul aktiivne
Seitse kasutajat kümnest töötab
Heal järjel
Kolmandikul kasutajatest on leibkonna sissetulek üle 3000€

Kasutajate sotsiaalne staatus

Seadmed

Tööhõive

Sissetulek*

Haridus

Vaatajate vanuseline jaotus

*leibkonna sissetulek

Hinnakiri

  • CPM – tuhande näitamise hind.
  • Hinnad ei sisalda käibemaksu.
  • Kolmanda osapoole mõõtmiseks aktsepteerime ainult Google ja AdFormi platvorme.
  • Serveeritud näitamiste ja klikkide arveldamine käib Postimehe reklaamiserveri numbrite alusel.
  • AS Postimees Grupp jätab endale õiguse teha vajadusel hinnakirjas ja tingimustes jooksvaid muudatusi.

Lisateenused

  • Keskkondade sihtimine – 30% lisandub baashinnale
  • Positsiooni sihtimine – 20% lisandub baashinnale
  • Segmentide sihtimine – 20% lisandub baashinnale
  • Korduste piirang – 20% lisandub baashinnale
  • Ilmumispäevade sihtimine – 30% lisandub baashinnale
  • Re-targeting sihtimine – 60% lisandub baashinnale
  • Reklaamide teostus alates 50 €, alates teisest töötunnist lisandub tunnitasu 30 €
  • Minimaalne korduste piirang: 3x päevas ühele kasutajale

Kõik valitud indeksid rakenduvad baashinnale.

Saada teade

Tellimise ja tühistamise tingimused

  1. Reklaami avaldamise aluseks on tellija kirjalik kinnitus.
  2. Reklaamitellimust saab tühistada, teatades sellest AS Postimees Grupile taasesitamist võimaldavas vormis 7 tööpäeva enne reklaami avaldamise algust.
  3. Kui reklaamitellimust soovitakse tühistada lühema etteteatamisega kui 7 tööpäeva enne reklaami avaldamist, kohustub tellija AS Postimees Grupile tasuma 80% tellitud reklaami hinnakirja järgsest hinnast.
  4. Reklaamkampaania klikkide arv ei ole aluseks reklaami tühistamisele, AS Postimees Grupp ei garanteeri reklaamile ühtegi klikki. Reklaami tellija kohustub saatma reklaamfailid 3 tööpäeva ning erilahenduste puhul 5 tööpäeva enne vastava reklaami ilmumist ja kontrollima, et tema avaldatavad reklaamid vastavad kehtivale seadusandlusele ning kinnitab tellimust esitades, et ebaseadusliku reklaami avaldamisega seotud kulud (sh trahvid) on reklaami tellija kohustatud hüvitama AS Postimees Grupile.
  5. AS Postimees Grupp jätab endale õiguse tagasi lükata ja mitte avaldada reklaame, mis on vastuolus kehtivate õigusaktidega, ei vasta reklaamide avaldamise headele tavadele, segavad oluliselt avaldatava sisu (artiklid, fotod, muud teenused) tarbimist või matkivad AS Postimees Grupi veebilehtede kujundust ning uudiste pealkirjade esitusviisi. Reklaam ei tohi olla eksitav ja bänner ei tohiks imiteerida dialoogiaknaid, veateateid ning interaktiivsust simuleerivaid elemente – sh rippmenüüsid, otsingulahtreid jms juhul, kui bännerile tegelikult antud funktsionaalsusi lisatud pole. Reklaamis ei tohi kaadrite vaheldumine, võbelemine/värisemine või vilkumine toimuda kiiremini kui üks kord sekundis. AS Postimees Grupp ei avalda reklaame, milles on kasutatud pornograafilisi või vägivalda propageerivaid kujunduselemente või mis kahjustavad AS Postimees Grupi ärihuve. AS Postimees Grupp jätab endale õiguse keelduda reklaami avaldamisest ka muudel põhjustel, kui peab seda vajalikuks. Tellija vastutab avaldamiseks esitatud materjalidel nõutavate autori- ja muude õiguste olemasolu eest ning kannab ise eeltoodud õigustega seotud kulud.
  6. Kui reklaami teenuse osana edastatakse tellijale isikuandmeid või kui reklaami teenuse osana kogub tellija isikuandmeid, toimub isikuandmete töötlemine alati kooskõlas andmekaitsealaste õigusaktidega, sh EL Isikuandmete kaitse üldmäärusega nr 2016/6679 (IKÜM).
  7. Tellija tagab, et tellija poolt või tema kontrolli all oleva isiku poolt, Postimehe veebilehtedel paigaldatavate jälgimistehnoloogiate (küpsised, beacons, pixles jms) kasutamiseks ja edasiseks töötlemiseks on seaduslik alus ning säilimise tähtajad ei ületaks eesmärgiks vajalikku tähtaega, mis ei või ühelgi juhul olla rohkem kui kaks (2) aastat.
  8. Kui reklaamikampaania on pikem kui üks päev, ei kompenseerita päevaseid kuni 25% kõikumisi garanteeritud kontaktide hulgas, juhul kui tellitud kampaania kogumaht on täidetud.
  9. Maksetähtaja ületamisel lisandub arve summale 0,1% viivist päevas iga maksmisega viivituses oldud päeva eest.
  10. Tellimust esitades kinnitan, et olen AS Postimees Grupi reklaamimüügi tingimustega tutvunud ja nõustun nendega.

Tehnilised tingimused

Üldised tingimused

  1. Postimees aktsepteerib ainult HTTPSi kujul bännereid, tracking-piksleid ja serveerimis-scripte
  2. AdManager suudab algoritmiliselt eelistada iga kampaania jaoks paremini toimivaid keskkondi, asetusi, mõõtusid ja kujundusi.
  3. Postimees kasutab reklaamide serveerimiseks maailma tunnustatuimat reklaamiserverit Google AdManager 360.
  4. Postimees kasutab ja aktsepteerib neljas vormingus reklaame:
    • Pildifail (.jpg, .png, .gif)
    • Videofail (.mp4)
    • HTML: Kõik HTMLi bänneri osad ja kasutatavad library’d peavad töötama läbi HTTPSi ühenduse (https://support.google.com/dfp_premium/answer/4515432)
    • Serveerimis-script: Serveerimis-script’id peavad kõik töötama HTTPSi kujul
  5. NB! Flash-formaadis reklaamid on ebasoovitavad, kuna veebilehitsejatest (Chrome ja Firefox) tulenevalt ei näe pooled kasutajad Flash-reklaame korrektselt!
  6. Reklaamid ei tohi matkida uudist ja Postimehe väljanägemist.
  7. Reklaamide saatmisel on vaja kõik failid lisada .zip- konteinerisse ning edastada see kokku pakitult.
  8. Lisaks failidele tuleb kaasa saata ka URL-aadressid, millele reklaamid viitama peavad. Postimees ei kasuta URL-aadresse, millel reklaamiserver tuvastab viiruslikke või kasutajatele potentsiaalselt kahjulikke tunnuseid. Samuti ei tohi URL-aadressid sisaldada täpitähti.
  9. Unikaalsus, kellaaja, nädalapäeva, rubriigi piirangu või sihtimise puhul tekkivad mahupuudujäägid kompenseerib Postimees puudujäänud osa ulatuses esimesel võimalusel.
  10. Lisaks Postimehe kehtestatud nõuetele peavad kõik reklaamid vastama Eesti Vabariigi seadustele (sh reklaamiseadusele).

Mobiil

  1. Mobiilis saab serveerida järgnevaid formaate: JPG, PNG, GIF, HTML, script, video (mp4)
  2. HTMLi või script’i serveerides palume teha bänner responsiveSelleks tuleb width ja  height parameetrid seadistada 100%-le.

Pildifail bänner

  1. Pildifail peab olema .jpg-, .png- või .gif-vormingus.
  2. Pildifaili maksimaalne lubatud maht on 100 kb.

Bännerite saatmine

  1. Reklaamide saatmisel on vaja kõik failid lisada .zip konteinerisse ning edastada see kokku pakitult. Õpetuse leiab siit – https://www.youtube.com/watch?v=hvIlEkxJPrU
  2. Lisaks failidele tuleb kaasa saata ka URL ehk maandumislehe aadressid, millele reklaamid viitama peavad.
  3. Postimees ei kasuta URL-aadresse, millel reklaamiserver tuvastab viiruslikke või kasutajatele potentsiaalselt kahjulikke tunnuseid. Samuti ei tohi URL- aadressid sisaldada täpitähti.
  4. Vastavad failid ja URLid palume saata otse oma veebimüügi haldurile.

Heli

  1. Helifail peab olema .mp3-vormingus.
  2. Maksimaalne lubatud maht on 2 MB.

Video

  1. Videofail peab olema .mp4/h264 või .flv vormingus Soovitatav resolutsioon 720p/2500kbps – 4000kbps.
  2. Videofaili maksimaalne lubatud kaal on 4 MB.
  3. Videoreklaamide esitamine reklaampindadel käib läbi HTML-konteineri, millel on nupud (play/paus ja mute) ning vaikimisi sätted on:
    • Heli välja lülitatud.
    • Automaatne alustus sisse lülitatud.
    • Automaatne kordus sisse lülitatud.
  4. Videoreklaamide pre-, mid- või post-roll’ina esitamisel tekib kasutajal võimalus reklaami vaatamine vahele jätta pärast 12 sekundit.
  5. Videofaili metadata peab asuma faili alguses.

HTML

  1. HTML-reklaam peab olema korrektses .html vormingus ning võib kasutada kõiki HTMLi, CSSi ja JavaScripti funktsioone.
  2. HTML-reklaami maksimaalne lubatud maht on 150 kb. HTMLi mahtu mõõdame network traffic’u järgi.
  3. Reklaam ei tohi kaasata pilte, JSi, CSSi ega muid faile väljaspoolt Postimehele saadetud .zip-konteinerit (v.a Google’i ja Adobe’i CDNid).
  4. Reklaamis kasutatud pildi elemendid peaksid olema sprite’itud ühest failist.
  5. Reklaami kood peab kompileeruma ilma konsoolivigadeta.
  6. HTML-reklaam peab sisaldama clickTAGi. Selle paigaldamiseks on kaks sammu:
    • Kopeeri järgnev kood <head></head> TAGide vahele.
      <script>
      function getQueryStringValue (key) {
      return decodeURIComponent(window.location.search.replace(new RegExp("^(?:.*[&\\?]" + 
      encodeURIComponent(key).replace(/[\.\+\*]/g, "\\$&") + "(?:\\=([^&]*))?)?.*$", "i"), "$1"));
      }
      window.clickTAG = getQueryStringValue("clickTAG");
      </script>
    • Lisa klickTAG <body> TAGile, et see näeks välja:
      <body onclick="window.open(window.clickTAG); return false;">
  7. Mitme eri clickTAGi korral kasutada:
    window.clickTAG = getQueryStringValue("clickTAG");
    window.clickTAG1 = getQueryStringValue("clickTAG1");
    window.clickTAG2 = getQueryStringValue("clickTAG2");
  8. HTML-reklaami korrektseks kuvamiseks lisa CSSi reeglid:
    <style>
     html, body
     { padding: 0; margin: 0; }
    img { border: none; }
     </style>
  9. Tracking-pikslid võib lisada HTML-reklaamide sisse. Sealjuures tuleb meeles pidada, et tracking-pikslid käivitatakse hiljem (pärast reklaami kuvamist), millest tingituna võib näitamiste statistika erineda.
  10. HTML-reklaam võiks soovituslikult olla responsive. Selleks tuleks width ja height parameetrid seadistada 100%-le.
  11. Tööriistade (Edge, Swiffy, GWD) poolt loodud HTML-reklaamid peavad samuti alluma eelnevalt välja toodud nõuetele.

Sisuturundus

Sisuturunduse teksti võib klient kirjutada ise, kuid soovitame kasutada meie  pakutavat teenust, kus meie copy-writer teeb teksti. Sisuturunduse looks on vaja:
  1. Algset teksti sisendit
  2. Pildimaterjale
  3. Vajadusel maandumislehe lingid, millele saab tekstis viidata

Serveerimis-scprit ja kolmandad osapooled

  1. Serveerimis-script’iga esitatud reklaamid peavad alluma kõigile eelpool väljatoodud reeglitele.
  2. AS Postimees Grupp ei vastuta kolmandate osapoolte tehtud sisuliste või tehniliste vigade eest.
  3. AS Postimees Grupp garanteerib näitamiste mahu täitmise Google AdManager 360 järgi. Näitamiste statistika erisused kolmandate osapoolte mõõdikuid kasutades on tehnilistel põhjustel tavapärased.

Postimehe trükireklaam

Telefon: (+372) 666 2445
reklaam@postimees.ee
Surmakuulutused
(372) 7390 397
kuulutus@postimees.ee

Maakonnalehed

Telefon: (+372) 515 7326
reklaammaakonnalehes@postimeesgrupp.ee

Veebireklaam

Telefon: (+372) 666 2230
veebireklaam@postimeesgrupp.ee

Telereklaam

Telefon: (+372) 519 15412
reklaam@kanal2.ee

Raadioreklaam

Telefon: (+372) 630 7008
raadioreklaam@postimeesgrupp.ee

AS POSTIMEES GRUPP

Aadress: Tartu mnt 80, 10112, Tallinn, Eesti
Telefon: (+372) 666 2350
postimeesgrupp@postimeesgrupp.ee
www.postimeesgrupp.ee

Jälgi meid

Facebook
Twitter
Instagram
Uudiskiri