Siteheader on terve lehe laiune reklaampind Postimehe lehe ülalosas, mis lehte alla kerides liigub lugejaga kaasa 100 piksli ulatuses. Tagasi üles kerides avaneb bänner täies ulatuses. Siteheaderi paremas ääres on sulge nupp, mis peidab reklaami. Reklaam ilmub läbivalt Postimehe kõikides keskkondades ning vaheldub samal pinnal teiste reklaamidega.
Siteheaderi päiseosal on kaks kõrguse valikut: x300 pikslit või x400 pikslit. Lisamõõt, mis liigub alla kerides kaasa: 1200 ×100. Sulgemisnupu suurus on 44 x 44 pikslit ja asub ülemisest servast ning parempoolsest servast 10 piksli kaugusel.
*Hinnakoefitsient 1,5x: aprill, mai, september, oktoober, november, detsember.
Fullscreen siteheader on tervet lehte ja kasutaja ekraani kattev reklaampind Postimehe lehel, mis lehte alla kerides liigub lugejaga kaasa 100 piksli ulatuses. Tagasi üles kerides avaneb bänner täies ulatuses. Fullscreen siteheaderi paremas ääres on sulge nupp, mis peidab reklaami. Reklaam ilmub läbivalt Postimehe kõikides keskkondades ning vaheldub samal pinnal teiste reklaamidega. Suure osa sulgemisnupp on 56 x 76 pikslit ning asub lehe keskel alt äärest 16 pikslit üles. Kaasaliikuva osa sulgemisnupu suurus on 44 x 44 pikslit ja asub ülemisest servast ning parempoolsest servast 10 piksli kaugusel.
*Hinnakoefitsient 1,5x: aprill, mai, september, oktoober, november, detsember.
Super sitehat on terve lehe laiune ja kõrgune reklaampind Postimehe lehe ülalosas, mis lehte alla kerides liigub lugejaga kaasa 100 piksli ulatuses päises ning taustal külgedel. Tagasi üles kerides avaneb bänner täies ulatuses. Reklaam ilmub läbivalt Postimehe kõikides keskkondades ning vaheldub samal pinnal teiste reklaamidega.
Sitehati päiseosal on kaks kõrguse valikut: x300 pikslit või x400 pikslit. Lisamõõt, mis liigub scrollides kaasa: 1200 ×100. Taustapildi suurus on 1920×1080 pikslit. Tausta pildi taga ilmuva pinna täitmiseks on vaja värvikood HEX koodi vormingus. Sulgemisnupu suurus on 44 x 44 pikslit ja asub ülemisest servast ning parempoolsest servast 10 piksli kaugusel.
*Hinnakoefitsient 1,5x: aprill, mai, september, oktoober, november, detsember.
Sisureklaam on terve lehe laiune läbiv reklaampind Postimehes, mis ilmub uudiste vahel ning artiklite sees. Kliendi reklaam vaheldub samal pinnal teiste reklaamidega. Sisubänneril on kolm suurust: 1200×200, 1200×300 (sobib ka 970×250), 1200×400.
Tornbänner on läbiv reklaampind Postimehe paremas tulbas, kus kliendi reklaam vaheldub samal pinnal teiste reklaamidega. Reklaam ilmub läbivalt Postimehe kõikides keskkondades ning liigub ülevalt alla erinevatel positsioonidel.
Page break ehk lehe poolitaja on terve ekraani laiune suur reklaampind, mis ilmub esilehel ning uudiste vahel üle kogu ekraani. Reklaam ilmub läbivalt Postimehe kõikides keskkondades sisu 3. positsioonil ning vaheldub samal pinnal teiste reklaamidega. Page break on responsive lahendus, mis kohandub lugeja ekraani suurusega. Kujunduse tegemisel tuleb kujunduse ülevalt ja alt jätta 100 pikslit ja äärtest 150 pikslit tühja ruumi, kus puudub reklaami sõnum või muu oluline informatsioon, kuna see võib väikesemates ekraanides peitu jääda.
Desktop täisekraani kuvatakse kasutajale maksimaalselt 1 kord tunni jooksul. Kliendi päralt on responsive lahendus, mis katab 90% ekraanist. Tegemist on brändinguks mõeldud tootega ja mis ei esine lehel koos teiste bränding toodetega (Sitehat, Page Break, Täisekraan). Reklaam sulgub automaatselt 10 sekundi möödudes või X-ga sulgedes. Antud lahendust ei kuvata Postimehe esilehel. Sulgemisnupu suurus on 190 x 44 pikslit koos tekstiga, 44 x 44 pikslit ilma tekstita ja asub ülemisest ning parempoolsest servast 32 piksli kaugusel.
Ribareklaam on terve lehe laiune reklaampind Postimehe alumises servas, mis liigub automaatselt paremalt vasakule. Reklaampind ilmub läbivalt Postimehes ning kliendi reklaam vaheldub samal pinnal teiste reklaamidega. Postimehe lehte alla kerides liigub ribareklaam lugejaga kaasa. Ribareklaami kõrgus võib olla 35 pikslit või 50 pikslit. Sulgemisnupu suurus on 44 x 44 pikslit.
Ribareklaam on terve lehe laiune reklaampind Postimehe alumises servas. Postimehe lehte alla kerides liigub ribareklaam lugejaga kaasa. Kursoriga ribareklaamile peale liikudes (mitte klikkides!) avaneb bänner ülespoole 8 korda kõrgemaks. Ribareklaami enda kõrgus on 50 pikslit ja avaneva osa kõrgus 400 pikslit.
Galeriireklaam on Postimehe pildigaleriides ilmuv terve ekraani laiune suur reklaampind, mis ilmub üle kogu ekraani. Reklaam ilmub läbivalt Postimehe kõikides galeriides ning vaheldub samal pinnal teiste reklaamidega. Galeriireklaam ilmub nii veebis kui mobiilis ning on eksponeeritud iga 5 pildi (galerii kuni 30 pilti) ja iga 8 pildi (galerii üle 30 pildi) järel.
Videohat desktopis on desktopi keskkonnas asuv video peal asuv bänneri pind, mida kuvatakse kogu video vaatamise jooksul. Bänner asub video ülemises osas ehk ei sega video vaatamist
Videoreklaam on läbivalt Postimehe, Kanal2, Kanal11 ning Kanal12 veebi keskondades ilmuv videoreklaam. Videoreklaami kuvatakse läbivalt videosisu ees ning reklaamipausides. Videoreklaam võib olla kuni 30 sekundit pikk, reklaami vahele jätmise võimalus veebis ja mobiilis ilmub kasutajale alates 12 sekundist. Videoreklaam on hinnastatud CPV (Cost per View ehk 1 näitamise) põhiselt. Parima tulemuse saavutamiseks soovitame kasutada klippi vahemikus 10-17 sekundit.
Mobiili siteheader on läbivalt Postimehe mobiilis ja mobiili äppis ilmuv reklaampind, kus kliendi reklaam vaheldub samal pinnal teiste reklaamidega. Siteheader mobiilis ilmub läbivalt avalehtedel ja artiklite sees. Alla kerides muutub pind 100 pikslit kõrgeks ja liigub kasutajaga lehel sirvides kaasas. Lehe päisesse tagasi kerides muutub pind suureks tagasi. Sulgemisnupu suurus kaasaliikuval osal on 24 x 24 pikslit ning asub ülemisest ning parempoolsest servast 12 piksli kaugusel.
Mobiili fullscreen siteheader on läbivalt Postimehe mobiilis ja mobiili äppis ilmuv reklaampind, kus kliendi reklaam vaheldub samal pinnal teiste reklaamidega. Fullscreen siteheader mobiilis ilmub läbivalt avalehtedel ja artiklite sees. Algselt tervet kasutaja ekraani kattev reklaam muutub alla kerides 100 pikslit kõrgeks ja liigub kasutajaga lehel sirvides kaasas. Lehe päisesse tagasi kerides muutub pind suureks tagasi. Suure osa sulgemisnupp on 56 x 76 pikslit ning asub lehe keskelt alt äärest 16 piksli kaugusel. Sulgemisnupu suurus kaasaliikuval osal on 24 x 24 pikslit ning asub ülemisest ning parempoolsest servast 12 piksli kaugusel.
Mobiili reklaam on läbivalt Postimehe mobiilis ja mobiili äppis ilmuv reklaampind, kus kliendi reklaam vaheldub samal pinnal teiste reklaamidega. Mobiili reklaam ilmub läbivalt uudiste vahel ja artiklite sees ning liigub erinevate positsioonide vahel.
Page break ehk lehe poolitaja on terve ekraani laiune suur reklaampind, mis ilmub esilehel ning uudiste vahel üle kogu ekraani. Reklaam ilmub läbivalt Postimehe kõikides keskkondades ning vaheldub samal pinnal teiste reklaamidega.
Interscroller on efektne kogu mobiili ekraani ülevõttev lahendus, mis on uudislugude suhtes fikseeritud ning liigub sisu taga.
Mobiili täisekraan on terve ekraani suurune reklaampind Postimehe mobiilis ja mobiili äppis. Tegemist on mobiili kõige võimsama reklaamlahendusega, mis ilmub maksimaalselt ühe korra 10 tunni jooksul unikaalsele kasutajale. Reklaam sulgub automaatselt 10 sekundi möödudes või X-ga sulgedes.
Mobiili stream on mobiili keskkonnas asuv video all asuv bänneri pind, mida kuvatakse kogu video vaatamise jooksul. Bänner asub video alumises osas ehk ei sega video vaatamist.
Postimehe trükireklaam
Telefon: (+372) 666 2445
reklaam@postimees.ee
Surmakuulutused
(372) 7390 397
kuulutus@postimees.ee
Maakonnalehed
Telefon: (+372) 515 7326
reklaammaakonnalehes@postimeesgrupp.ee
Veebireklaam
Telefon: (+372) 666 2230
veebireklaam@postimeesgrupp.ee
Telereklaam
Telefon: (+372) 519 15412
reklaam@kanal2.ee
Raadioreklaam
AS POSTIMEES GRUPP
Aadress: Tartu mnt 80, 10112, Tallinn, Eesti
Telefon: (+372) 666 2350
postimeesgrupp@postimeesgrupp.ee
www.postimeesgrupp.ee
Jälgi meid