Viljandi kuulutuste väljaanne, mis levib tasuta kõigidesse Viljandi linna postkastidesse üks kord kuus. 1Leht annab võimaluse kõnetada just Viljandi linna elanikku.
Ilmub: T (iga kuu kolmas teisipäev)
Formaat: A3 ajalehepaber, täisvärviline
Maht: 8-12 lk
Levi: Viljandi linna postkastid
Veebipõhise iseteeninduskeskkonna kuulutus.ajaleht.ee kaudu saab avaldada reakuulutusi, surmateateid, kaastunde- ja tänuavaldusi ning õnnitlusi.
1leht hinnakiri
Hindadele lisandub käibemaks
Esikaas– Laius x kõrgus, mm
1/1 lk 289×285 940 €
1/2 lk 289×191 700 €
1/3 lk 289×142 530 €
1/4 lk 289×93 350 €
1/6 lk 93×191 240 €
1/12 lk 93×93 120 €
Vaba paigutus– Laius x kõrgus, mm
1/1 lk
289×386
289×400
800€
1/2 lk
289×191
142×386
400€
1/3 lk
289×142
142×288
93×386
300€
1/4 lk
142×191
191×142
289×93
200€
1/6 lk
93×191
191×93
140€
1/8 lk
93×142
289×45
142×93
100€
1/12 lk
93×93
191×45
44×191
70€
1/24 lk
93×45
44×93
40€
1/48 lk
44×45
20€
Pärnu Börs hinnakiri
Hindadele lisandub käibemaks
Esikaas– Laius x kõrgus, mm
1/1 lk 289×386 289×400 1 000 €
A4 191×239 542 €
1/2 lk 289×191 142×386 465 €
1/3 lk 289×142 142×288 93×386 349 €
1/4 lk 142×191 191×142 289×93 93×288 232 €
1/6 lk 93×191 191×93 44×386 155 €
1/8 lk 93×142 289×45 44×288 142×93 116 €
1/12 lk 93×93 191×45 44×191 77 €
1/24 lk 93×45 44×93 39 €
1/48 lk 44×45 19 €
1/24 lk 93×61 39 €
1/3 lk 93×400 349 €
Vaba paigutus – Laius x kõrgus, mm
1/1 lk 289×386 289×400 721 €
A4 191×239 374 €
1/2 lk 289×191 142×386 321 €
1/3 lk 289×142 142×288 93×386 240 €
1/4 lk 142×191 191×142 289×93 93×288 160€
1/6 lk 93×191 191×93 44×386 107 €
1/8 lk 93×142 289×45 44×288 142×93 80 €
1/12 lk 93×93 191×45 44×191 53 €
1/24 lk 93×45 44×93 27 €
1/48 lk 44×45 13 €
Kinnisvara – Laius x kõrgus, mm
1/1 lk 289×386 175 €
5/6 lk 240×386 155 €
2/3 lk 191×386 124 €
1/2 lk 289×191 142×386 94 €
1/3 lk 93×386 69 €
1/6 lk 93×191 44×386 44 €
Nendel reklaamipindadel saavad kinnisvarafirmad avaldada reakuulutusi, raamiga reakuulutusi, fotosid, logosid, avaldada kinnisvarabüroo/firma imagoreklaame (sellel reklaamipinnal ei tohi avaldada kolmandate osapoolte reklaame/logosid). Ühiskampaaniad kuuluvad hinnastamisele Pärnu Börsi tavareklaami hinnakirja järgi.
Reklaami avaldamise aluseks on tellija kirjalik kinnitus.
Reklaamitellimust saab tühistada, teatades sellest ASle Postimees Grupp taasesitamist võimaldavas vormis 7 tööpäeva enne reklaami avaldamise algust.
Kui reklaamitellimust soovitakse tühistada lühema etteteatamisega kui 7 tööpäeva enne reklaami avaldamist, on ASl Postimees Grupp õigus tellijalt saada tasu 80% tellitud reklaami hinnakirjajärgsest hinnast.
Reklaami tellija kohustub reklaamifailid saatma 2 tööpäeva enne ilmumist ning erilahenduste / eriprojektide puhul tähtajad lepitakse kokku reklaamikonsultandiga.
Tellija on kohustatud kontrollima, et tema poolt avaldatavad reklaamid vastavad kehtivale seadusandlusele, ning kinnitab tellimust esitades, et ebaseadusliku reklaami avaldamisega seotud kulud (sh trahvid) on reklaami tellija kohustatud hüvitama ASle Postimees Grupp.
AS Postimees Grupp jätab endale õiguse tagasi lükata ja mitte avaldada reklaame, mis on vastuolus kehtivate õigusaktidega, ei vasta reklaamide avaldamise headele tavadele, segavad oluliselt avaldatava sisu (artiklid, fotod, muud teenused) tarbimist või matkivad ASi Postimees Grupp väljaannete kujundust ning uudiste pealkirjade esitusviisi. Reklaam ei tohi olla eksitav.
AS Postimees Grupp ei avalda reklaame, milles on kasutatud pornograafilisi või vägivalda propageerivaid kujunduselemente või mis kahjustavad ASi Postimees Grupp ärihuve.
AS Postimees Grupp jätab endale õiguse keelduda reklaami avaldamisest ka muudel põhjustel, kui peab seda vajalikuks.
Kuulutused
Enne kella 12 sisestatud kuulutused avaldatakse järgmises ilmuvas ajalehes
Pärast kella 12 sisestatud kuulutused saavad ilmuda ülejärgmises ajalehes
Tehnilised tingimused
Nõudmised valmisreklaami failidele
F/x-1a:2003 separeetimata kujul (composite).
Igas saadetud failis peab sisalduma ainult üks lehekülg.
PDF-failides ei tohi olla mis tahes trükitehnilist markeeringut – trüki kontrollskaalasid, värvide nimetusi, kokkutrükimärke (registration marks) ega lõikemärke (crop marks). Dokument peab olema täpselt reklaamimõõdus, st lehekülg reklaami all peab olema sama suur kui reklaamimõõt.
Reklaamid, millele on nõutud lõikevaru e bleed, peavad sisaldama kõigil külgedel lõikevaru 5 mm. Näiteks reklaam, millel on nõutud mõõt 220×290 mm + bleed peab olema täpselt 230×300 mm ja ei tohi sisaldada lõikemärke ning trükitehnilisi markeeringuid.
Failides sisalduvate piltide resolutsioon (tihedus) peab olema ajalehepaberil 170 dpi, kriitpaberil 220 dpi.
Kõik valmiskujunduses kasutatud värvipildid ja värvitoonid peavad olema CMYK-kujul (mitte RGB, Lab või Pantone). Samuti peavad kõik kasutatud spot-värvid olema konverteeritud CMYK-formaati.
Kujundamisel tuleb vältida mustade tekstide ja objektide puhul 4-värvi musta (rich black) kasutamist. Värvilistes tekstides ja objektides kasutatavate protsessvärvide protsentuaalne summa ei tohi ületada ajalehepaberil 240% ja kriitpaberil 300%. Pildimaterjali värvilahutuse tegemiseks kasutada vastava paberi värviprofiili (ICC profile), mis on saadaval Kroonpressi koduleheküljel (www.kroonpress.eu/profiilid) elektroonilisel kujul.
Ajalehepaberile – ISOnewspaper26v4
Kriitpaberile – ISO coated v2 300
Ajalehetrüki ISO standard lubab teatud piires möödatrükki. Kui on täidetud ajalehetrükiks vajalikud tehnilised tingimused, siis ei ole möödatrükk nähtav. See muutubki silmatorkavaks siis, kui on eksitud tehniliste tingimuste nõuetes.
Vältida tuleb 8 punkti või väiksemat teksti suurust ja tähejoone paksust mitte vähem kui 0,3 mm, valgete kirjade kasutamist (knockout) värvilistes objektides. Kursiivis või seriifidega kirja minimaalne suurus värvilistes objektides peab olema vähemalt 10 punkti.
Saadetud faili nimi peab sisaldama viidet reklaamisisule ja/või kampaaniale, väljaannet kus ta ilmub ja kindlasti esimest ilmumiskuupäeva. Näiteks: Silberauto_Colt_PPM_1903.pdf, Pharma_jamsijuur_SAK_0206.pdf
Elektrooniliseks reklaammaterjaliks loetakse järgmistes programmides esitatud reklaammaterjale (NB! Logod, vapid, sümbolid ja muud graafilised kujunduselemendid peavad olema vektorgraafikas):
Adobe Illustrator kuni versioonini CC (*.ai), (*.eps), (*.pdf)
Tekstimaterjalid peavad olema esitatud tekstina ja võivad olla enimkasutatud tekstitöötlusprogrammide formaatides (Word, Excel, Wordpad, Notepad ja/või lihtsalt kopeeritav tekst e-kirjaga). Tekstmaterjalid ei tohi olla saadetud faksiga või e-kirja manuses pildina.
Reklaamides kasutatavad pildid peavad olema vastavalt trükitavale suurusele piisava resolutsiooniga ja saadetud eraldi failidena CMYK- või RGB-värviruumis. Pildid ei tohi olla saadetud Wordi, Exceli, PowerPointi või mõne muu tekstitöötlusprogrammi failidega, sobivad formaadid on TIFF ja JPEG.
Failide üleslaadimine
Faili nimi peab sisaldama viidet reklaami sisule, tootele kus ta ilmub ja ilmumiskuupäeva