Raadio Elmar

Meil kõigil on Elmari hetked!

Ilmselt pole Eestis hingelistki, kes poleks vähemalt ühel jaanipäeval oma elus raadio Elmar muusikaga kokku puutunud. Ent Elmar ei ole ainult jaanipäev. Elmar on kodune olemine lähedaste seltsis koos harjumuspäraste traditsioonidega. Kuulaja pereks on saatejuhid ja artistid, roogadeks aegumatud Eesti hitid.

Elmar on suur!

Elmar on igapäevaselt Eesti kõige kuulatum kommertsraadio. Saatejuhtidest eesotsas Tiiu Sommeri, Lauri Hermanni ja Henri Laumetsaga on kujunenud kuulajate jaoks sama suured staarid kui muusikud, kelle lugusid Elmar mängib.

Uuringufirma Kantar Emor raadiojaamade kuulatavuse uuringu kohaselt kuulab kommertskanalitest igapäevaselt kõige rohkem inimesi just Elmarit – 77 tuhat! Iga nädal kogub Elmar 214 tuhat kuulajat, mis on samuti suurim number kommertsjaamade seas.

Seega on Elmar ka reklaamiandjale lihtsaim viis jõuda oma sõnumitega võimalikult suure auditooriumini.

Mistahes ajal on just Elmaril kõige enam kuulajaid

Olgu hommik, päev või õhtu, enim kuulajaid kogub kommertskanalitest just Elmar. Väga kõrged nädalavahetuse kuulajanumbrid tagavad klientidele ühtlaselt kõrge kontaktide arvu seitsmel päeval nädalas.

Kogu Eesti kommertskanalite kuulamisajast saab raadio Elmar endale kaugelt rohkem kui veerandi, lähimaid konkurente edestatakse siin ligi kolmekordselt. See tähendab, et Elmaris reklaamides on võimalik väga kiiresti sihtrühmani jõuda isegi paaripäevase kampaaniaga. 

Kes Elmarit kuulavad?

Elmari kuulaja on täiskasvanud, perekeskne eestlane.  Mehi ja naisi on kuulajate seas võrdselt. 70 protsenti kuulajatest käivad tööl või on ise endale tööandjad. Jaam on suunatud kuulajale alates 35. eluaastast.

Et rahvastik vananeb kiiresti, on just selles sihtrühmas kõige enam kontakte – ca 700 tuhat inimest, kellest iga päev kuulab Elmarit lausa iga kümnes.

Kui uuringufirma palub raadiokuulajatel nimetada raadiojaamu, mis esimesena pähe tulevad, siis kõige rohkem nimetatakse kommertsjaamadest just Elmarit. 

Reklaamihinnakiri

Lisainfo

  1. Anname eetrisse ainult salvestatud reklaame.
  2. Reklaamide edastamine 06.00-18.00 kolm korda tunnis; 18.00-06.00 kaks korda tunnis.
  3. Reklaami planeerimise minimaalne ajavahemik on 2 tundi.
  4. Kindel positsioon reklaamiplokis – hinnalisa 10%
  5. Pühadest tingitult võib reklaamide edastamisel esineda erisusi.

Saada teade

Reklaami tellimise ja tühistamise tingimused

  1. Reklaami avaldamise aluseks on tellija kirjalik kinnitus.
  2. Reklaamitellimust saab tühistada, teatades Postimees Grupp AS-ile taasesitamist võimaldavas vormis 7 tööpäeva enne reklaami avaldamise algust.
  3. Kui reklaamitellimust soovitakse tühistada lühema etteteatamisega kui 7 tööpäeva enne reklaami avaldamist, kohustub tellija Postimees Grupp AS-ile tasuma 80% tellitud reklaami hinnast.
  4. Reklaami tellija kohustub saatma reklaamfailid 3 tööpäeva ning erilahenduste puhul 5 tööpäeva enne vastava reklaami ilmumist ja kontrollima, et tema poolt avaldatavad reklaamid vastavad kehtivale seadusandlusele. Tellija kinnitab tellimust esitades, et ebaseadusliku reklaami avaldamisega seotud kulud (sh trahvid) on reklaami tellija kohustatud hüvitama Postimees Grupp AS-ile.
  5. Postimees Grupp AS jätab endale õiguse tagasi lükata ja mitte avaldada reklaame, mis on vastuolus kehtivate õigusaktidega või mis ei vasta reklaamide avaldamise headele tavadele. Postimees Grupp AS ei avalda reklaame, milles on kasutatud pornograafilisi või vägivalda propageerivaid kujunduselemente või mis kahjustavad Postimees Grupp AS-i ärihuve. Postimees Grupp AS jätab endale õiguse keelduda reklaami avaldamisest ka muudel põhjustel, kui peab seda vajalikuks.
  6. Tellija vastutab avaldamiseks esitatud materjalidel nõutavate autori- ja muude õiguste olemasolu eest ning kannab ise eeltoodud õigustega seotud kulud.
  7. Maksetähtaja ületamisel lisandub arve summale 0,1% viivist päevas iga maksmisega viivituses oldud päeva eest.
  8. Tellija kinnitab tellimust edastades, et on tutvunud ja nõustunud Postimees Grupp AS-i reklaamimüügi tingimustega.

Tehnilised tingimused

  1. Audioklippide formaadid:
    • .mp3 320 kbps CBR, 16 bit, 44,1 kHz
    • .wav 1411 kbps, 16 bit, 44,1 kHz (CD-formaat)
  2. Klipi maksimaalne digitaalne helinivoo lubatud vahemik on -1 dB kuni -6 dB.
  3. Heli peab olema kompresseeritud 10 dB sisse.
  4. Tekst peab olema arusaadav ja selge ning vähemalt 6 dB helitaustast valjem.
  5. Valmis reklaamklipid saata e-posti aadressile raadioreklaamitoimetaja@postimeesgrupp.ee

Postimehe trükireklaam

Telefon: (+372) 666 2445
reklaam@postimees.ee
Surmakuulutused
(372) 7390 397
kuulutus@postimees.ee

Maakonnalehed

Telefon: (+372) 515 7326
reklaammaakonnalehes@postimeesgrupp.ee

Veebireklaam

Telefon: (+372) 666 2230
veebireklaam@postimeesgrupp.ee

Telereklaam

Telefon: (+372) 519 15412
reklaam@kanal2.ee

Raadioreklaam

Telefon: (+372) 630 7008
raadioreklaam@postimeesgrupp.ee

AS POSTIMEES GRUPP

Aadress: Tartu mnt 80, 10112, Tallinn, Eesti
Telefon: (+372) 666 2350
postimeesgrupp@postimeesgrupp.ee
www.postimeesgrupp.ee

Jälgi meid

Facebook
Twitter
Instagram
Uudiskiri