Postimees TV on üks suuremaid videokanaleid Eestis, kus keskmiselt vaatab videoid üle 450 000 unikaalse inimese kuus. Videot kuvatakse läbivat nii Postimehe, Kanal 2, Kanal 11 ja Kanal 12 veebikeskkondades kanalivideote ees ja keskel. Põhilised kasutajad on 24+ vanusegrupis olevad inimesed. Postimees TV sisu eelised vs. välismaised videoportaalid:
Meil on päevakajalised uudised + seriaalid ja saated.
Klipp on alati häälega.
Meil ei ole multikaid ehk me ei kuva reklaami lastele, kes järjest multikaid vaatavad.
Meil ei ole muusikavideoid ehk inimene näeb reklaami, see ei jookse tagataustal.
Välistame vajadusel kiirelt kliendile mittesobiva content’i.
Reklaami saab skip‘idaalles 12 sekundi pealt.
Võimalused ja statistika
Kõige tavalisem videoreklaam on nn preroll ehk klipp, mis mängitakse enne põhivideot.
Lisaks videovõimalusele saab osta läbivalt nii desktop’i kui mobiili bänneribrändingut. Bännerid kuvatakse desktop’i puhul video ülemises osas ning mobiili puhul alumises osas. Bänner on nähtaval kogu video vaatamise jooksul ja bänner on positsioneeritud nii, et see ei sega video vaatamist.
Vaatamissagedus ühel videol on keskmiselt 1,04 ehk igal videol on kõrge unikaalne reach. Seadistamine ja optimeerimine käib Postimehe kaudu – meile on vaja ainult videoklippi ja maandumislehte, kuhu videole klikates vaataja suunata. Keskmiselt on videovaatamisi kuus üle 2 000 000.
Müügipõhimõte ja hinnad
Ostumudel on CPV (cost per view) ehk ühe näitamise maksumus. Hinnakirjahind on 0,04 senti üks vaatamine. Kindlasti küsige soodustusega pakkumist! Videoreklaami skip on 12 sekundi pealt ehk parima tulemuse toob videoreklaam, mis on 10–17 sekundit pikk.