TNT

TNT on Venemaa tuntuim telebränd, mille eetris on ainult parimad, värskeimad ja suure publikumenuga meelelahutuslikud telesaated, humoorikad projektid ja originaalsarjad.
Kanal katab edukalt kogu venekeelse auditooriumi, kuid suurimad vaatajanumbrid on noorte naiste seas.
„Comedy Woman“, „Comedy Battle“, „Dom-2“, „Kord Venemaal“, „Tantsud“ jpm

Meediakaart

25–64-aastane
Seitse vaatajat kümnest on selles vanusevahemikus
Linnaelanik
Üheksa vaatajat kümnest elab linnas
Tööturul aktiivne
Seitse vaatajat kümnest töötab
Heal järjel
Pea poolte vaatajate sissetulek pereliikme kohta on üle 400 €

TNT vaatajate sotsiaalne staatus

Elukoht

Tööhõive

Sissetulek*

Haridus

Vaatajate vanuseline jaotus (‘000)

*sissetulek leibkonnaliikme kohta

Reklaamihinnakiri

Telereklaami planeerimiseks kasutatakse kahte võimalust: TVR ja RBS. TVR kampaania annab kliendile võimaluse sobivamad kanalid ja saated ise välja valida. RBS kampaania planeerime meie, lähtudes kliendi etteantud lähteandmetest, kasutades selleks kõiki meie kanaleid.
Telereklaami sekundi hinna arvutus baseerub iga konkreetse reklaamploki 15 minuti keskmisel vaatajaarvul, mis arvutatakse ümber GRP-ks või TRP-ks.

Ajatsoon Eetriaeg GRP/TRP
sekundihind
Prime Time18.00–23.596 €
Off Prime Time00.00–17.599 €

Lõpliku sekundi hinna arvutamiseks tuleb GRP/TRP sekundi hind korrutada kõigi planeerimisel kasutatavate indeksitega.

Klipi pikkusIndeks
4″–9″1,55
10″–14″1,4
15″–19″1,3
20″–24″1,2
25″–29″1,1
30″+1

Sihtrühma indeks

SihtrühmRBSTVR
Kõik 4+0,901,05
Kõik 18–490,901,00
Kõik 18+0,80
Kõik 25–540,95
Ostuotsusetegija 0,75
Naine 18–490,900,90
Naine 18–590,84
Naine 25–540,85
Mees 18–491,20
Mees 18–591,15
Mees 25–541,15

Hooaja indeks

KuuIndeks
Jaanuar1,10
Veebruar1,20
Märts1,20
Aprill1,30
Mai1,70
Juuni1,50
Juuli1,00
August1,00
September1,25
Oktoober1,35
November1,35
Detsember1,35

TVR planeeringul lisanduvad indeksid

Kasutatavad kanalidIndeks
1 kanal1,05
2 kanalit1,03
3 kanalit1,02
4 kanalit1
5 ja rohkem kanalit ilma kanaliteta K2, K12, K11 ja MyHits*1
K2, K11, K12 , MyHits + 1 kanal0,98
K2, K11, K12 , MyHits + 2 kanalit 0,97
K2, K11, K12 , MyHits + 3 kanalit 0,96
K2, K11, K12 , MyHits + 4 kanalit 0,95
K2, K11, K12 , MyHits + 5 kanalit 0,94

Kanalite TRP osakaal peab olema vastavuses vaatajaosakaaluga.
Indeks rakendub vaid juhul, kui kõigi kanalite puhul kasutatakse sama sihtrühma.
*5 ja enama kanali puhul rakendub soodusindeks vaid juhul, kui on kaasatud Kanal 2, Kanal 11, Kanal 12 ja MyHits. Muul juhul kehtib 5 ja enama kanali puhul indeks 1.

Klipi positsioonIndeks
Esimene1,40
Teine1,35
Viimane1,3
Järgnev1,25
Kolmas1,05

Lisatingimused

  1. Ennustatud reitingud on määratud igakuises saatevõrgus.
  2. Valitud saadetele lisatakse saatevõrgus täiendav koefitsient 1,2.
  3. 1 min reitingute ostmisel lisandub baashinnale indeks 1,15.
  4. Reaalsete reitingute ostmisel lisandub baashinnale indeks 1,1.
  5. Eripositsioneeringuga reklaamide puhul arvestatakse minimaalselt 15 sek klipi pikkusega.
  6. Reklaampiloki sees kahe klipi omavahelise asetuse jälgimisel lisandub koefitsient 1,1 mõlemale klipile.
  7. Kahe erineva reklaamkliendi esitlemisel samas klipis lisandub tellija hinnale indeks 1,2.
  8. Alates 1.01.2019 arvestatakse eetrikordade reaalsete väärtuste arvutamisel reitingud, mis Kantar Emor mõõtmistulemuste alusel jäävad Kanal 2 puhul vahemikku 0–0,09, võrdseks 0,1-ga ning kõikide teiste kanalite puhul reitingud, mis jäävad vahemikku 0–0,01, võrdseks 0,02-ga. Vastavalt lisandunud väärtus moodustab edastustasu. Edastustasu arvestatakse automaatselt eetrikorra tegeliku reitingu ja rahalise väärtuse hulka ning seda eraldi välja ei kuvata. Kampaaniate kompensatsiooniväärtuste arvutamisel võetakse alati aluseks kampaaniate mahud koos edastustasudega.
  9. Kanalite kasutuse indeks TVR kampaaniate puhul ning RBS-i indeks kehtib ainult ettemääratud kanalitevaheliste osakaalude korral. Etteantud kanalitevahelisi osakaalusid tellimuses muutes lisandub igale eetrikorrale täiendav hinnaindeks 1,05. Määratud kanali osakaalu on Kanal 2 puhul võimalik suurendada maksimaalselt 8 protsendi võrra ning teiste kanalite puhul langetada maksimaalselt 2 protsendi võrra. Ühegi muudetud osakaaluga kanali osakaal ei tohi moodustada alla 2% tellimusest.

Võtke meiega julgelt ühendust ja leiame parima lahenduse

Tellimistingimused

Tehnilised tingimused

Üldised tingimused

  1. 25 kaadrit sekundis, ülerealaotus, HD formaadis 1920 x 1080 50i.
  2. Kompressiooni kohta erinõudeid ei ole (kvaliteet peab olema piisav kliendile ja vaatajale).
  3. Kiirendamaks üleslaadimist serverisse tuleks eelistada efektiivsemaid standardeid nagu mpeg2, mpeg4, divx, xvid.

Klippide üleslaadimine

  1. Klipi nimi ja pikkus peavad olema selgelt välja toodud ning klipi nimi peab ühtima tellimusel oleva nimega!
  2. Failid tuleb laadida serverisse:
    • Server: ftp.kanal2.ee
    • Kasutaja: k2_anonymous
    • Parool: 4nonk2
    • Kaust: Reklaamid Kanal 2-le
  3. Otselink serverisse:  ftp://k2_anonymous:4nonk2@ftp.kanal2.ee/REKLAAMID%20Kanal2le/
  4. Klipid kustutatakse pärast nende allalaadimist.

Detailsed tehnilised tingimused

  1. HD
    • Video
      • Format : MPEG Video
      • Commercial name : XDCAM HD422
      • Format version : Version 2
      • Format profile : 4:2:2@Highv
      • Format settings, BVOP : Yes
      • Format settings, Matrix : Custom
      • Format settings, GOP : M=3, N=12
      • Format_Settings_Wrapping : Frame
      • Bit rate : 50.0 Mbps
      • Width : 1 920 pixels
      • Height : 1 080 pixels
      • Display aspect ratio : 16:9
      • Frame rate : 25.000 fps
      • Standard : Component
      • Color space : YUV
      • Chroma subsampling : 4:2:2
      • Bit depth : 8 bits
      • Scan type : Interlaced
      • Scan order : Top Field First
    • Audio #1 FullMixL
      • Format : PCM
      • Format settings, Endianness : Little
      • Format_Settings_Wrapping : Frame (AES)
      • Bit rate mode : Constant
      • Bit rate : 1 152 Kbps
      • Channel(s) : 1 channel
      • Sampling rate : 48.0 KHz
      • Bit depth : 24 bits
    • Audio #2 FullMixR
      • Format : PCM
      • Format settings, Endianness : Little
      • Format_Settings_Wrapping : Frame (AES)
      • Bit rate mode : Constant
      • Bit rate : 1 152 Kbps
      • Channel(s) : 1 channel
      • Sampling rate : 48.0 KHz
      • Bit depth : 24 bits
  2. SD
    • Video
      • Format : MPEG Video
      • Format version : Version 2
      • Format profile : 4:2:2@High
      • Format settings, GOP : M=3, N=12
      • Bit rate mode : constant
      • Bit rate : 15.0 Mbps
      • Width : 720 pixels
      • Height : 576 pixels
      • Display aspect ratio : 16:9
      • Frame rate : 25.000 fps
      • Standard : PAL
      • Color space : YUV
      • Chroma subsampling : 4:2:2
      • Bit depth : 8 bits
      • Scan type : Interlaced
      • Scan order : Bottom Field First
    • Audio, FullMixStereo
      • ID : 192 (0xC0)
      • Format : MPEG Audio
      • Format version : Version 1
      • Format profile : Layer 2
      • Bit rate mode : Constant
      • Bit rate : 192 Kbps
      • Channel(s) : 2 channels
      • Sampling rate : 48.0 KHz
      • Compression mode : Lossy

AS POSTIMEES GRUPP

Aadress: Maakri 23a, 10145 Tallinn, Eesti
Telefon: (+372) 666 2350
postimeesgrupp@postimeesgrupp.ee
www.postimeesgrupp.ee

Jälgi meid

Facebook
Twitter
Instagram
Uudiskiri

TNT 4 on meelelahutuslik kanal noortele. Kanal toob vaatajani parimad komöödiasarjad ja tõelised hitid: Comedy Club, “Naša Russia”, “Univer”, “StandUp”, “Nezlob”, “Sladkaja Ẑizn” ja palju muudki.

PJATNITSA on telekanal neile, kes jahivad kogemusi ja soovivad proovida maailma maitseid. Kanali programm on mitmekesine ja pakub iga päev midagi erilist: tõsielusarjad, kokasaated, sketšisaated, uudised, hommikuprogramm, seiklussaated, uurivad saated ja palju muud.