Kanal 2

Eesti esimese erakapitalil põhineva telekanali Kanal 2 looja oli 1993. aastal Ilmar Taska. Telekanali esimene saatepäev algas 1. oktoobril kodumaise animafilmiga „Kapsapea”. 

Kanal 2 seltsis veedab iga päev aega ligi 331 000 televaatajat. Programmist leiab nii kvaliteetset meelelahutust kui ka tõsist uurimuslikku ajakirjandust. Kanal 2 lipulaev on juba 2004. aastast uudistemagasin „Reporter”, mille kõrval on juhitva koha sisse võtnud 2019. aastal startinud ja väga populaarseks saanud argiõhtune meelelahutussaade „Õhtu!“. Kodumaise teletoodangu kõrval pakub Kanal 2 ka kvaliteetset välismaist sisu, sh hinnatud telesarju ja menufilme. 

Meediakaart

25–64-aastane
Kuus vaatajat kümnest on selles vanusevahemikus
Linnaelanik
Üle poole vaatajatest elab linnas
Tööturul aktiivne
Üle poole vaatajatest töötab
Heal järjel
Enam kui pooltel vaatajatel on sissetulek pereliikme kohta üle 400 €

Kanal 2 vaatajate sotsiaalne staatus

Elukoht

Tööhõive

Sissetulek*

Haridus

Vaatajate vanuseline jaotus (‘000)

*sissetulek leibkonnaliikme kohta

Reklaamihinnakiri

Telereklaami planeerimiseks kasutatakse kahte võimalust: TVR ja RBS. TVR kampaania annab kliendile võimaluse sobivamad kanalid ja saated ise välja valida. RBS kampaania planeerime meie, lähtudes kliendi etteantud lähteandmetest, kasutades selleks kõiki meie kanaleid.
Telereklaami sekundi hinna arvutus baseerub iga konkreetse reklaamploki 15 minuti keskmisel vaatajaarvul, mis arvutatakse ümber GRP-ks või TRP-ks.

Ajatsoon Eetriaeg GRP/TRP
sekundihind
Prime Time17.00–23.5910,75 €
Off Prime Time00.00–16.597,75 €

Lõpliku sekundi hinna arvutamiseks tuleb GRP/TRP sekundi hind korrutada kõigi planeerimisel kasutatavate indeksitega.

Klipi pikkusIndeks
4″–9″1,55
10″–14″1,4
15″–19″1,33
20″–24″1,28
25″–29″1,24
30″+1,1
Klipi positsioonIndeks
Esimene1,40
Teine1,35
Viimane1,30
Eelviimane1,25
Kolmas1,05
RBS indeksidIndeks
Kinnitusega0,87
Kinnituseta0,85

Sihtrühma indeks

SihtrühmRBSTVR
Kõik 18-591,001,00
Kõik 4+1,001,00
Kõik 18-491,251,25
Kõik 18+0,900,9
Kõik 25-640,95
Naine 18–590,94
Naine 25–640,89
Mees 18–591,14
Kõik 4-14* 0,901

* Kõik 4-14 sihtrühma saab osta vaid kanalites Kidzone ja Kidzone+ ning nendes kanalites on võimalik osta vaid Kõik 4-14 sihtrühma.

* Alates 01.01.2024 on Kanal 2 lastehommikutes võimalik osta vaid sihtrühma A4-14

Hooaja indeks

KuuIndeks
Jaanuar1,00
Veebruar1,10
Märts1,25
Aprill1,40
Mai1,7
Juuni1,45
Juuli1,00
August1,35
September1,45
Oktoober1,5
November1,5
Detsember1,45

TVR planeeringul lisanduvad indeksid

Kanalite arvIndeksKanal 2 lubatud osakaal
1 kanal1,05100%
2 kanalit1,0380%
3 kanalit1,0269%
4 kanalit1,0061%
5 kanalit0,9855%
6 kanalit0,9752%
7 kanalit0,9649%
8 kanalit 0,9547%
9 kanalit0,9445%
10+ kanalit 0,9340%
  • Kanalite TRP osakaal vastavalt vaadatavuse osakaalule tellimuses sisalduvate kanalite vahel
  • Rakendub ainult sama sihtgrupi ostmisel kõikides kanalites

Lisatingimused

  1. Ennustatud reitingud on määratud igakuises saatevõrgus.
  2. Valitud saadetele lisatakse saatevõrgus täiendav koefitsient 1,2.
  3. 1 min reitingute ostmisel lisandub baashinnale indeks 1,3.
  4. Reaalsete reitingute ostmisel lisandub baashinnale indeks 1,3.
  5. Eripositsioneeringuga reklaamide puhul arvestatakse minimaalselt 15 sek klipi pikkusega.
  6. Reklaamploki sees kahe klipi omavahelise asetuse jälgimisel lisandub koefitsient 1,1 mõlemale klipile.
  7. Kahe erineva reklaamikliendi esitlemisel samas klipis lisandub tellija hinnale indeks 1,2.
  8. Alates 1.01.2024 arvestatakse eetrikordade reaalsete väärtuste arvutamisel reitingud, mis Kantar Emor mõõtmistulemuste alusel jäävad Kanal 2 puhul vahemikku 0–0,09, võrdseks 0,1-ga ning kõikide teiste kanalite puhul reitingud, mis jäävad vahemikku 0–0,01, võrdseks 0,02-ga. Vastavalt lisandunud väärtus moodustab edastustasu. Edastustasu arvestatakse automaatselt eetrikorra tegeliku reitingu ja rahalise väärtuse hulka ning seda eraldi välja ei kuvata. Kampaaniate kompensatsiooniväärtuste arvutamisel võetakse alati aluseks kampaaniate mahud koos edastustasudega.
  9. Kanalite kasutuse indeks TVR kampaaniate puhul kehtib ainult siis, kui ühegi kanali osakaal ei moodusta alla 2%
  10. RBS tellimuse puhul on võimalik osta osja järgmiseid kanaligruppe: Kõik kanalid, eestikeelsed kanalid (Kanal 2, Duo 3, Duo 4, Duo 5, Duo 6, MyHits, TLC, Discovery, Viasat History, Eesti Kanal ja Filmzone), venekeelsed kanalid (Kanal 7, Kanal 7+ ja Kino 7) ja lastekanalid (Kidzone Max, Kidzone Mini ja Semejka).
  11. RBS tellimuste puhul ei kehti kohustus kasutada venekeelset lastekanalit Semejka

Erilahendused

ToodeKirjeldus
Channel IDMaksimaalne pikkus 10″
SaatekavaMaksimaalne pikkus 20″
PromobugMaksimaalne pikkus 10″
TiitriribaMaksimaalne pikkus 8″
KüljeribaMaksimaalne pikkus 8″

Erilahenduste näidised

Channel ID
Saatekava
Promobug
Tiitririba
Küljeriba

Sponsorlus

Sponsorteadete all mõeldakse reklaamimahu hulgast väljaarvatavat teavet sponsori isiku ja tema kaubamärkide kohta. Kui sponsorteade sisaldab reklaami tunnuseid (alltoodud piiranguid), võidakse see teade kvalifitseerida reklaamina koos kõigi sellest tulenevate nõudmistega ning piirangutega reklaamile.

SPONSORTEADE PEAB : 

  • sisaldama spondeerija nime, kaubamärki, logo, toodet või muud sümbolit;
  • olema vaataja teavitamine sponsori olemasolust saate toetamisel, see on sponsorteate esmane eesmärk;
  • olema neutraalne ja sisaldama viidet saate toetamise kohta kas verbaalsel või tiitrite kujul.

SPONSORTEADE EI TOHI:

  • sisaldada nn call to action’it, st näiteks teavet müügikohtade, hindade, kampaaniate jms kohta;
  • sisaldada toote omaduste kirjeldust ning selgitusi ja hinnanguid toote kohta;
  • alkohoolsete jookide puhul sponsorteatena käsitleda kaubamärke, mis sõnas ja/või pildis viitavad alkohoolsele joogile;
  • olla pikem kui 15 sekundit  (saate alguses ja lõpus);
  • olla reklaamipauside ümber pikem kui 5 sekundit.

Tellimistingimused

Tehnilised tingimused

Võtke meiega julgelt ühendust ja leiame parima lahenduse

Postimehe trükireklaam

Telefon: (+372) 666 2445
reklaam@postimees.ee
Surmakuulutused
(372) 7390 397
kuulutus@postimees.ee

Maakonnalehed

Telefon: (+372) 515 7326
reklaammaakonnalehes@postimeesgrupp.ee

Veebireklaam

Telefon: (+372) 666 2230
veebireklaam@postimeesgrupp.ee

Telereklaam

Telefon: (+372) 519 15412
reklaam@kanal2.ee

Raadioreklaam

Telefon: (+372) 630 7008
raadioreklaam@postimeesgrupp.ee

AS POSTIMEES GRUPP

Aadress: Tartu mnt 80, 10112, Tallinn, Eesti
Telefon: (+372) 666 2350
postimeesgrupp@postimeesgrupp.ee
www.postimeesgrupp.ee

Jälgi meid

Facebook
Twitter
Instagram
Uudiskiri